مسئول موسسه فرهنگی تربیتی یاران سبزموعود(ع) گیلان گفت:هر فرد به اندازه خود و خانواده اش باید در انتخابات پیش رو به روشنگری بپردازد. به گزارش بهجت نیوز ؛ حجت الاسلام محمد حسن حسن زاده فومنی از جانبازان جنگ تحمیلی با بیان اینکه ما مکلف هستیم تا در انتخابات آتی حضور مؤثر بهم برسانیم ، افزود […]

مسئول موسسه فرهنگی تربیتی یاران سبزموعود(ع) گیلان گفت:هر فرد به اندازه خود و خانواده اش باید در انتخابات پیش رو به روشنگری بپردازد.

به گزارش بهجت نیوز ؛ حجت الاسلام محمد حسن حسن زاده فومنی از جانبازان جنگ تحمیلی با بیان اینکه ما مکلف هستیم تا در انتخابات آتی حضور مؤثر بهم برسانیم ، افزود :چهارچوب این نظام اسلامی است و نفراتی برای مجلس خبرگان یا شورای اسلامی چه دلمان بخواهد یا نخواهد وارد مجلس خواهند شد لذا موظف هستیم تا در انتخاب بهترین ها، فعال موثر باشیم.

وی افزود : در منش مسجدی‌ها چنین نیست که اخلاق را در انتخابات زیر پا بگذارند پس بنا به وظایف شرعی و قانونی مان باید در حد و توان به این جریان(اخلاق انتخاباتی)کمک رسان باشیم.

حسن زاده با اشاره به اینکه ما موظفیم تا کاندیدای خوب را به مردم معرفی کنیم ، تاکید کرد : عرفاً و شرعاً نه ضرورت و نه تکلیفی برای زیر سوال بُردن دیگرانی که خود دارای جایگاه و منزلتی هستند ، نداریم.

وی عرصه رقابت های انتخاباتی را فرصتی مناسب برای نامزدها برشمرد و گفت: بفرموده حجت الاسلام حسن زاده (امام جماعت مسجدجامع) باید کاری شود تا در زمان انتخابات رقیب و پس از آن رفیق هم باشیم.

حجت الاسلام حسن زاده در این سخنان مهم، پیرامون جبهه گیری مسجد جامع فومن در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : براساس معیارهایی که در سخنان حضرت امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری بیان شده است، مسجد جامع فومن نیز ضمن پرهیز از جانبداری و طرفداری از کاندیدایی خاص، در انتخابات حضور فعال و روشنگرانه خواهد داشت، هرچند افراد به شخصه در حمایت از کاندیاهای خویش مختارند و در کنار یکدیگر میتوانند با فعالیت سالم، به حمایت و ارایه حسنات کاندیداهای مدنظر خویش بپردازند.

مسئول موسسه علمی، فرهنگی وتربیتی یاران سبزموعود(ع)گیلان با بیان اینکه فضای رقابت برای کاندیدای مجلس را در عین رفاقت همیشه پذیرفته‌ایم ، تصریح کرد : مسجد جامع فومن، آمادگی لازم برای معرفی همه کاندیداهای تاییدشده و برنامه های شان توسط شخص خودشان و یا طرفداران آنان جهت ارایه به مردم را دارد.

این جانباز هفتاددرصد دفاع مقدس در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه در مباحث و جریان انتخابات سعی کنید ضمن رضای الهی،جانب احتیاط رو مراعات کنید زیرا وقتی به شخصی مثل بنده و با سوابق مشخص رحم نمیشود یقینا شماها راحت تر مورد تهمت و افترا قرار خواهید گرفت.

لازم به توضیح است که چندی پیش یکی از کاندیداهای فومن وشفت،برای معرفی خود و برنامه هایش به این مسئول فرهنگی مراجعه نموده بود که متاسفانه پس از صلاحیت نگرفتن از هیئت نظارت استان، طرفدارانش مدعی شده بودند که به جهت دریافت صلاحیت، مبلغی به حساب تشکیلات علمی و فرهنگی مدنظر که تحت مسئولیت حاج آقای حسن زاده فومنی است واریز نموده اند که با واکنش شدید ایشان در انتشار چنین اکاذیبی مواجه گردیده است.