سپاه قدس گیلان در راستای بصیرت ‌افزایی، دشمن‌ شناسی و استکبار ستیزی بیش از ۶۴۰ برنامه در نظر گرفته که همزمان با دهه فجر در سطح استان برگزار می شود

به گزارش ندای گیلان،سردار محمد عبدالله پور در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر اظهار کرد: سپاه قدس گیلان در راستای بصیرت ‌افزایی، دشمن‌ شناسی و استکبار ستیزی بیش از ۶۴۰ برنامه در نظر گرفته که همزمان با دهه فجر در سطح استان برگزار می شود.

وی نواخته شدن زنگ انقلاب راس ساعت ۹ صبح در سراسر استان را آغاز گر برنامه های دهه فجر در استان عنوان کرد و افزود: گلباران مزار شهدا، اجرای مراسم نمادین ورود حضرت امام (ره)، برگزاری محفل انس با قرآن و غبار روبی مزار شهدا در سراسر استان از جمله برنامه های این دهه است.

سردار عبدالله پور همچنین از برگزاری نشست های بصیرتی با موضوع تبیین گفتمان ولایت در انتخابات، انقلاب اسلامی، تبیین نقش فتنه در ایجاد تفرقه در جامعه، دشمن شناسی و استکبار ستیزی با رویکرد مقابله با نفوذ دشمن و اندیشه های الهی امام خمینی با رویکرد انتخابات و مقابله با نفوذ در سراسر استان خبر داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه محوریت برنامه های امسال سپاه با کنگره سرداران و هشت هزار شهید استان است گفت: در این ایام یادواره دو هزار و ۲۰۰ شهید شهر رشت نیز در روز ۱۹ بهمن ماه برگزار می شود.

وی همچنین از اجرای مراسم نور افشانی و حرکت نمادین موتورسواران با بانگ الله اکبر خبر داد و تصریح کرد: این برنامه شامگاه ۲۱ بهمن ماه در میدان شهدای گمنام و میدان شهدای ذهاب (شهرداری) شهر رشت برگزار می شود.

سردار عبدالله پور افزود: ویژه برنامه های سپاه قدس گیلان با حضور حداکثری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن ماه خاتمه می یابد.