رییس سازمان صندوق سازمان بازنشستگی کشوری گیلان گفت: امسال ۱۵۰۰ نفر در گیلان به درجه بازنشستگی نائل میشوند و به خانواده صندوق سازمان بازنشستگی کشوری در گیلان ملحق خواهند شد.

محسن طاهری دریاسری در گفتگو با خبرنگار ندای گیلان، با بیان اینکه  ۶۱ هزار بازنشسته گیلانی زیر پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند اظهار کرد:۸۰ دستگاه اجرایی در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری همکاری می نمایند.

رییس سازمان صندوق سازمان بازنشستگی کشوری گیلان با تصریح بر اینکه این سازمان به اعضای خود سوبسید سفر پرداخت میکند گفت: با تمهیدات اندیشیده شده برای بازنشستگان تورهای سیاحتی و زیارتی فراهم شده و تاکنون استقبال خوبی از سوی اعضا صورت گرفته است.

طاهری دریاسری با اشاره به وجود دو خانه امید بازنشستگان کشوری در استان گیلان اظهار کرد: این دو خانه امید در حال حاضر در رشت و رودبار فعالیت کرده و پذیرای بازنشستگان می باشند.

وی در خصوص پرداخت وام صروری به اعضای صندوق بازنشستگان کشوری گفت: میزان این تسهیلات ۳ میلیون تومان با سود چهار درصد و بصورت ۳۶ ماهه میباشد و در آذرماه پس از قرعه کشی به متقاصیان ثبت نام شده پرداخت میشود.

طاهری گفت: امسال ۱۵۰۰ نفر در گیلان به درجه بازنشستگی نائل میشوند و به خانواده صندوق سازمان بازنشستگی کشوری در گیلان ملحق خواهند شد.