رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت از برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه رشت خبر داد و گفت: فیلم ها باید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه ساخته شود.

به گزارش ندای گیلان از رشت،یاسر محجوب با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره فیلم کوتاه رشت، اظهار کرد: علاقه مندان به شرکت در این جشنواره باید فیلم‌ها را در قالب موضوعات و مشکلات شهری حداکثر در ۱۰۰ ثانیه بسازند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی برگزار می‌شود، گفت: «شهروند و زیبایی‌های شهری»، «شهروند و مشکلات شهری»، «شهروند و قوانین شهری»، «شهروند و رعایت حقوق شهروندی» و «شهروند و آسیب‌های شهری» از جمله موضوعات پیش بینی شده برای این جشنواره است.

رئیس سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در ادامه با اشاره به اینکه علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به آدرس سایت sobheghalam.ir اقدام به ثبت نام و ارسال اثر کنند.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد، اضافه کرد: آثار پیش از ارسال به این جشنواره نباید در هیچ شبکه تلویزیونی و یا مجازی پخش شده باشد.

محجوب با اشاره به اینکه حضور برگزیدگان در اختتامیه جشنواره الزامی است، تصریح کرد: عدم شرکت در این مراسم به منزله انصراف از دریافت جایزه تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۴ آذر ماه امسال آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است، گفت: این جشنواره ۶ تا ۱۱ دی ماه امسال برگزار و مراسم اختتامیه آن نیز در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا رشت برگزار می‌شود.