مدیرکل جهاد کشاورزی گیلان گفت: در این راستا طی ماه های گذشته ۷۰۰ تُن سیب از استان آذربایجان غربی و ۷۵۰ تُن پرتغال نیز تهیه و ذخیره سازی شده است.

به گزارش ندای گیلان به نقل از مهر،علیرضا شعبان نژاد با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه ذخیره سازی اقلام اساسی برای ایام نوروزی، اظهار کرد:اقدامات لازم در زمینه ذخیره سازی انواع میوه و موادپروتئینی و سایر اقلام در استان انجام شده است.

وی با تأکید بر اینکه تنظیم بازار شب عید در گیلان یکی از مهم ترین دغدغه های مسئولان استان است، افزود: با تدابیر صورت گرفته خوشبختانه در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان به برخی از اقدامات انجام شده نیز اشاره کرد و گفت: در این راستا طی ماه های گذشته ۷۰۰ تُن سیب از استان آذربایجان غربی و ۷۵۰ تُن پرتغال نیز تهیه و ذخیره سازی شده است.

وی همچنین در ادامه با بیان اینکه گیلان از استان های مسافر و گردشگرپذیر کشور محسوب می شود، تصریح کرد: تلاش شده تا تمام امکانات در این حوزه هم برای شهروندان گیلانی و هم گردشگران و مسافران فراهم شود.

شعبان نژاد به تأمین گوشت قرمز و مرغ و مواد پروتئینی نیز اشاره کرد و یادآور شد: هم در زمینه قیمت هم میزان ذخیره سازی در این راستا اقدامات لازم صورت گرفته است.

به گفته این مسئول دو هزار و ۵۰۰ تُن گوشت مرغ برای تنظیم بازار شب عید در سطح استان ذخیره سازی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان تأکید کرد: در زمان مقرر و با قیمت مناسب و یارانه ای اقلام ضروری ذخیره شده برای بازار شب عید در اماکن مناسب در میان شهروندان گیلانی توزیع می کنیم.