سهیلا جلو دار زاده گفت: برخی با مطرح کردن مسائلی چون توقف برجام می خواهند امید مردم را نا امید کنند و بگویند که ما در گذشته درست کار کردیم

به گزارش ندای گیلان،سهیلا جلودار زاده نماینده دوره دهم  مجلس شورای اسلامی در باره اینکه برخی  در صحن مجلس خواهان توقف برجام شده اند گفت: این گروه هر گاه مسئله ای را ندارند که به آن انتقاد کنند به برجام و توقف آن می پردازند.

وی ادامه داد: در طول تمامی سال های انقلاب استراتژی مشخصی برای ما در سیاست خارجی علیه تنش ها تعریف شده، اما به طور مثال  وقتی به ما حمله  شد تغییر استراتژی  دادیم و دفاع مقدس برایمان معنی و مفهوم پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در عرصه دفاع مقدس کم نیاوردیم البته این بدان معنی نیست که علاقه داشته باشیم جنگ افروزی کنیم یا منافع  ملی را در راه پر کردن حساب های بانکی اسلحه سازان دنیا هدر دهیم بلکه هرجا لازم باشد از کشور با جان و دل دفاع می کنیم.

این عضو شورای مرکزی خانه کارگر، سازندگی را الویت اول کشور دانست و گفت: توسعه کشور در صدر امور قرار داد وهمیشه باید به سازندگی بها دهیم ما این را در سال های بعد از جنگ ثابت کردیم، توانستیم در مدت  خیلی کوتاه خرابی های جنگ تحمیلی  را ترمیم کنیم و حتی در مسیر پیشرفت و صلح در منطقه قدم برداریم .

وی یاد آور شد: سوء تدبیر و مدیریت  در دولت قبل منجر به این  شد  که منافع و منابع انسانی ومالی ما  در شرق و غرب به هدر رود که باعث شد خسارات جبران ناپذیری به کشور وارد شود.  

جلودارزاده برجام را یک رخ داد مثبت و ارزشمند خواند وگفت : برجام تا کنون نه تنها هیچ ضرری به ما نزده است، بلکه باعث شد اثبات حق کنیم و در یک عرصه غیر از کشتار و جنگ، در فضای گفتمان بتوانیم حقوق خودمان را پس بگیریم.

ویافزود: بعد از برجام ما می توانیم قدم های سازندگی را در اقتصاد درست مثل سازندگی بعد از جنگ برداریم.

وی در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت: امروز همه بر سر این مسئله توافق دارند که اقتصاد مقاومتی یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای کشور است، حفظ و  بقای آن باعث می شود در مسیر توسعه گام برداریم .

وی تاکید: برخی با مطرح کردن مسائلی چون توقف برجام می خواهند امید مردم را نا امید کنند و بگویند که ما در گذشته درست کار کردیم. آنها هیچ قصدی جز تخریب ندارند همگان خوب به خاطر دارند که چگونه ظرف چند ماه کشور را به ورطه نابودی کشاندند.

عضو جمعیت زنان جمهوری اسلامی به موج تخریب های که علیه دولت با بهانه اینکه قیمت نفت از بشکه ای 120 دلار به 40 دلار تنزل پیدا کرده اظهار داشت: بازگو کردن چنین حرف هایی توهین به شعور ملت، آنها در انتخابات ثابت کردند با شعور و آگاهی که دارند کسانی را بر سر کار می آورند که خدمت گذار و صادق باشند.

وی با نقل خاطره ای گفت: در زمان انتخابات در یک جمع انتخاباتی یک نفر حرف های را مطرح کرد مبنی بر همین تخریب های که این روزها شاهدش هستیم، کارگری که درجمع نشسته بود گفت،زدن این حرف ها بی فایده است ما هم مثل شما اخبار را می بینیم و  با جهان در ارتباط هستیم با یکسری حرف های غیر واقعی به شعور مردم توهین نکنید.

وی در پایان گفت: اگراین ها در یک دوره ای با دروغ هایشان مردم را سحر کردند دلیل نمی شود دوباره موفق شوند، امروز این قبیل رفتارها نخ نما شده. بر فرض محال اگر هم موفق شوند و بالاتر روند از ارتفاع بلند تری سقوط خواهند کرد.برنا