مدیرکل تعزیرات حکومتی به همراه مدیرکل استاندارد گیلان با حضور در شرکت لوازم خانگی پارس خزر از بخش‌های مختلف طراحی وخط تولید این شرکت بازدید کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت، مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی به همراه مهناز جعفریان مدیرکل استاندارد گیلان با حضور در شرکت لوازم خانگی پارس خزر از بخش‌های مختلف طراحی وخط تولید این شرکت بازدید کرد.

در این بازدید مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان با حضور در بخشهای مختلف طراحی و خط تولید از نزدیک در جریان روند فعالیت این شرکت قرار گرفت.

در این بازدید مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس خزر ضمن تشریح فرآیند تولید، گزارشی درخصوص افزایش تولید و ظرفیت‌های بالقوه موجود برای ارتقاء آن و نیز مشکلات و موانع، بویژه آسیب کالاهای قاچاق ارائه نمود.

امینی با ابراز خرسندی از حضور کادر مدیریتی بومی‌ و جوانان نخبه در این کارخانه بر تقویت هرچه بیشتر شرکت و رفع موانع تولید کارخانه تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت پارس خزر نیز با اعلام این موضوع که در صورت تامین سرمایه در گردش، این شرکت آمادگی دارد به منظور تامین نیاز بازار داخلی بیش از ظرفیت فعلی فعالیت نماید، گفت: لوازم خانگی پارس خزر با طراحی و تولید محصولات جدید علاوه بر ارتقای کیفیت و رضایت مشتریان توانایی دارد تا سهم بازار محصولات تولیدی این شرکت را در کشورهای همسایه فراهم نماید.

در بازدید امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان مقرر شد با بررسی مشکلات مطرح شده از سوی مدیران و کارگران، اقدامات لازم برای رفع موانع افزایش تولید این کارخانه و مبارزه توامان و قاطع در رسیدگی به پرونده های قاچاق کالا و ارز توسط شعب ویژه اداره کل تعزیرات حکومتی گیلان صورت پذیرد.