فرماندار شهرستان لاهیجان اعلام کرد: در دهه فجر امسال ۸۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیارد ریال در  شهرستان لاهیجان به بهره برداری می  رسد‌.

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان، همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر دیدار فرماندار با امام جمعه شهرستان، گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب در مدرسه دختران توحید و رژه موتورسواران و ماشین آلات کشاورزی در لاهیجان برگزار شد.

« یونس محمودی »  در این‌ مراسم با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت:  دهه فجر سمبل اتحاد مردم و این اتحاد، عامل مهم پیروزی نظام مقدس اسلامی است که پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است.

فرماندار شهرستان لاهیجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران علی رغم همه درگیری ها، ناملایمات، تحریم ها، جنگ و …، شکوفایی و ریشه عمیق ان به لطف خدواند و امام(ره) بود، تصریح کرد: استمرار این انقلاب همچنان با هدایت و رهبری مقام  معظم رهبری و همدلی و همیاری مردم قوی و هدفمند ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه همه مسئولین شهرستان باید در راستای حفظ فضای اتحاد و همدلی تلاش کنند، افزود: دیدگاه ها و تفاوت های سلیقه ای نباید مانع وحدت و یکپارچگی باشد.

فرماندار شهرستان لاهیجان در پایان اعلام کرد: در دهه فجر امسال ۸۰ طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۹۶۰ میلیارد ریال در  شهرستان لاهیجان به بهره برداری می  رسد‌.