رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه بیش از ۷ درصد ثروت و منابع جهان متعلق به ایران است، افزود: متأسفانه هنوز نتوانسته ایم که این ثروت را به اقتصاد پویا تبدیل کنیم.

به گزارش ندای گیلان از رشت،فرهاد دلق پوش دوشنبه در دیدار با نماینده منتخب لنگرود در مجلس در سازمان صمت گیلان با اشاره به اینکه ۱۱۰ هزار واحد صنفی در استان وجود دارد، اظهار کرد: دو هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی و همچنین ۱۰۶ معدن نیز در استان فعال هستند.

وی با بیان اینکه ۴۵ درصد اشتغال استان گیلان توسط این واحدهای صنفی و صنعتی و معدن انجام شده است، گفت: باید از توانمندی و ظرفیت نمایندگان استان گیلان در مجلس برای توسعه استان بهره گیری شود.

دلق پوش با اشاره به اینکه بیش از ۷ درصد ثروت و منابع جهان متعلق به ایران است، افزود: متأسفانه هنوز نتوانسته ایم که این ثروت را به اقتصاد پویا تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: ایجاد یک فضای وفاق و همدلی واحدی توسعه پایدار توسط نمایندگان گیلانی، استان می‌تواند پیشرفت قابل توجه‌ای در حوزه اشتغال، توسعه صنعتی و پیشرفت طرح‌های عمرانی شاهد باشد.

رئیس سازمان صمت گیلان با بیان اینکه بیشترین مرز ترانزیتی کشور متعلق به گیلان است، افزود: می‌توانیم با بهره گیری از ظرفیت‌های استان گیلان و با وفاق و همدلی به دور از یک جانبه گرایی با رویکرد توسعه زمینه تحول در گیلان فراهم کنیم.