فرماندار رشت با اشاره به اینکه ۶۵۲ طرح طی سال ۹۷ در این شهرستان به بهره برداری رسید تصریح کرد:با افتتاح این طرح ها ۳۰۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رشت ،میرشمس مومن زاده فرماندار شهرستان رشت صبح امروز در جلسه شورای اداری که سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رشت برگزار شد با بیان اینکه سال ۹۷ سال پرکاری بود و حسن ختام آن سفر ریاست جمهوری به استان گیلان بوده است اظهار داشت:این سفر با دریافت اعتبار برای پروژه های عمرانی و بهره برداری از پروژه های عمرانی ،مانند پروژه های بزرگی چون آزادراه رشت_ قزوین همراه بود.

وی با اشاره به اینکه ۶۵۲ طرح طی سال ۹۷  در این شهرستان به بهره برداری رسید تصریح کرد:با افتتاح این طرح ها ۳۰۰۰ فرصت شغلی در شهرستان ایجاد شد.

مومن زاده با تاکید بر اینکه سال ۹۸ را باید با عزمی جدی تر آغاز کنیم و تسهیلات بیشتری جذب کنیم  خاطرنشان کرد:ما در عرصه جنگ اقتصادی هستیم که دشمن برایمان تحمیل کرده و باید بعنوان خدمتگزاران مردم راه کار ارائه دهیم ویکی از راهکارها رضایتمندی مردم است .

نماینده عالی دولت در شهرستان رشت با تاکید بر اینکه در آستانه سال نو باید آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به مردم و مهمانان استان گیلان داشته باشیم افزود:تمامی عزیزان تلاش کنند تا برای مسافران و مهمانان نوروزی هیچ گونه مشکلی ایجاد نشده و خاطره ای خوش از سفر به گیلان داشته باشند.
مومن زاده افزود: در ایام نوروز هرروز بازدید میدانی از بخشها شهر های تابع خواهم داشت و پیشنهاد می‌کنم همکاران نیز مرخصی های خود را به ایام بعد از عید موکول کنند و در ایام نوروز حضوری فعال در حوزه‌های خود داشته باشند.
وی همچنین با توجه نزدیک شدن فصل کشاورزی مدیریت منابع آب را از مهمترین مسائلی دانست که باید با توجه و دقت نظر مسئولین آب منطقه ای و شهرستان ها کشاورزان با کمبود آب مواجهه نشوند.

وی با ابراز امیدواری به اینکه  سال ۹۸ سالی پربارتر از سال ۹۷ خواهد بود گفت: بخشداران در سال ۹۸ جذب تسهیلات را در الویت برنامه هایشان قرار دهند.