پنج پروژه عام المنفعه همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در شهرستان فومن به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان از فومن،  همزمان با  هفته دولت با حضور مسئولان پنج پروژه عام المنفعه در روستاهای شهرستان فومن به بهره برداری رسید.

پروژه آسفالت راه روستایی در آبرود از توابع بخش سردار جنگل فومن نخستین پروژه مورد بهره برداری در چهارمین روز هفته دولت این شهرستان بود که در اجرای این پروژه به طول ۱۵۰۰ متر ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

افتتاح خانه هلال در روستای کلرم فومن نیز دومین پروژه بهره برداری شده امروز بود که ‌صد و هفتاد و سومین خانه هلال استان گیلان است به منظور آموزش امداد و کمک‌های اولیه و آموزش‌های لازم برای مقابله با بحران به اهالی روستا در سطح روستاهای راه اندازی می شود.

بهره برداری مجتمع ورزشی توسط بخش خصوصی با آموزش رشته‌ها بدن سازی، هندبال، فوتسال، والیبال، آمادگی جسمانی، بدمینتون، بسکتبال، ایروبیک به مساحت ۷۰۰ متر مربع دارای دو سالن ورزشی مجزا و با سرمایه گذاری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر سومین پروژه افتتاحی امروز در شهرستان فومن بود.

کارگاه تولید و آموزش صنایع دستی در روستای قلعه رودخان فومن نیز هزینه ۲۵۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی پروژه بعدی بود که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

هدف از این پروژه حفظ و اهیای هنرهای سنتی و دستی در شهرستان و ایجاد بستری برای یادگیری و انتقال این هنر صناعی به دیگران اعلام شد.

بهره برداری از پروژه طرح هادی روستای گل افزان فومن در قالب اصلاح معابر و آسفالت راه روستای آخرین پروژه افتتاحی چهارمین روز هفته دولت در شهرستان فومن بود که برای اجرای این پروژه ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

لازم به ذکر است این پروژه به طول ۷۶۰۰ متر مربع معادل ۲.۲ کیلومتر بوده که ۲۵۰ خانوار از آن بهره‌مند شدند.