ندای گیلان:شهردار لاهيجان از جابجايي بيش از ۲۶ هزار مسافر از طريق پايانه مسافربري اين شهرداري در ايام نوروزخبر داد.

به گزارش ندای گیلان از لاهیجان،سعيد آگشته با بيان اينكه تيم مديريت شهري با برگزاري كلاس هاي توجيهي و جلسات هماهنگي با كليه مديران شركت هاي تعاوني جهت ارتقاي سطح كيفي خدمات، به استقبال سال جديد و نوروز رفت افزود: تيم مديريت شهري سعي نموده كه با ارائه خدمات به گردشگران و مسافران، موجب سهولت و افزايش كيفيت سفرهاي نوروزي گردد.

وي ميزان جابجايي مسافران را در نوروز بسيار چشم گير دانست و اظهار داشت:در نوروز سال ۹۵ و با همكاري شركت هاي تعاوني ۲۶ هزار گردشگر از اين پايانه استفاده نمودند.DSC_0259

شهردار لاهيجان افزود: از سري اقدامات صورت گرفته توسط تيم مديريت شهري مي توان به استقرار تيم هاي امدادي و هلال احمر در محوطه پايانه، مرمت و بازسازي مبلمان محوطه پايانه، تجهيز سرويس بهداشتي و نظافت مستمر محوطه و سرويس هاي بهداشتي اشاره داشت.

DSC_0265

آگشته با تقدير از كليه مديران شركت هاي تعاوني مستقر در پايانه مسافربري شهرداري لاهيجان اظهار داشت: در نوروز اين پايانه توانست با هزار و پانصد دستگاه اتوبوس و بيش از شش هزار ميني بوس و سواري در خدمت شهروندان و گردشگران باشد.

گفتني است شهر لاهيجان به دليل بهره مندي از شرايط محيطي و مواهب الهي، يكي از مكان هاي گردشگري پر بازديد كشور مي باشد كه سالانه ميزبان ميليون ها گردشگر داخلي و خارجي است.