مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه ۲۵۵ بقعه متبرکه استان میزبان برنامه‌های دهه کرامت است، گفت: در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی تاکید شده است.

به گزار ندای گیلان،حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: تجلیل از هیات امناء، خادمین و خیرین بقعه ساز، تجلیل از مدافعان حرم، جانبازان و خانواده‌های شهدای مدافع حرم، ائمه جماعات امامزادگان و بقاع متبرکه از برنامه‌های بقاع متبرکه در دهه کرامت است.

وی اظهار داشت: شرکت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در پویش سراسری # فدای دخترم “مسابقه عکس پدر و دختری” در فضای مجازی از دیگر برنامه‌ها به مناسبت دهه کرامت است که در این پویش از ظرفیت مراکز افق بقاع متبرکه استفاده می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان خاطر نشان کرد: جشن‌های دهه کرامت نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر در ۱۵۰ بقعه متبرکه استان آغاز شده و تا ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد ضمن اینکه در شب میلاد امام رضا علیه السلام برنامه نورافشانی انجام می‌شود.

وی راه اندازی کاروان شادی با نام شمیم کرامت در دهه کرامت به ویژه در سالروز میلاد امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌ها عنوان و اضافه کرد: همایش ویژه بزرگداشت امامزادگان در سطح استان و برگزاری مراسم مشابه در هر شهرستان همزمان با پنجم ذی‌القعده از دیگر برنامه‌ها است.