۲۲۰ واحد مسکن مددجویان گیلانی با حضور رئیس کمیته امداد و رئیس سازمان برنامه و بودجه به بهره برداری رسید.

به گزارش ندای گیلان،پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در مراسم بهره برداری از ۲۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان استان گیلان، با قدردانی از حمایت های دولت و مجلس برای تخصیص اعتبار مسکن محرومان گفت: سازمان برنامه و بودجه سال گذشته ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت هزار واحد مسکن مددجویان اختصاص داد که امروز ۲۲۰ واحد از آن ها به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت ۲۲۰ واحد مسکن حدود ۱۱ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: ۱۸ واحد از این واحدهای مسکونی مربوط به مددجویان شهرستان لنگرود است و مابقی برای مددجویان در دیگر شهرستانهای گیلان ساخته شده است.

رییس کمیته امداد با تاکید بر ساخت مسکن مددجویان با رعایت تمام نکات ایمنی و فنی، ادامه داد: تاکنون تمام واحدهای مسکونی ساخته شده توسط کمیته امداد مورد رضایت مددجویان بوده که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

وی افزود: این واحدهای مسکونی شامل ۹۲ واحد روستایی و ۱۲۷ واحد شهری با مشارکت خیران مسکن‌ساز استان گیلان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سطح گیلان است که به آن‌ها واگذار می‌شود.

فتاح، به روند ساخت مسکن برای مددجویان اشاره کرد و گفت: بخشی از هزینه ها توسط دولت و خیران و بخشی دیگر هم توسط کمیته امداد و خانواده مددجو تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، افتتاح چنین پروژه هایی امید را در زندگی محرومان دوچندان می کند.

محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه نیز در ادامه این مراسم گفت: افتتاح ۲۲۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در استان گیلان در راستای تحقق وعده دولت برای ساخت دو هزار واحد برای مددجویان انجام شد.

وی با بیان اینکه ساخت مسکن برای مددجویان امداد در کشور سرعت گرفته است، افزود: امیدواریم این روند با کمک دولت، کمیته امداد و خیران با شتاب بیشتری به نتیجه برسد.