مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از ابتدای اجرای طرح توزیع لاستیک خودرو‌های سنگین ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در تابستان سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار حلقه لاستیک در استان گیلان توزیع شده است.

به گزارش ندای گیلان،محمدرضا نازک‌کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: حواله‌های دریافت لاستیک ویژه خودرو‌های سنگین بخش حمل و نقل کالا و مسافر در گیلان برای متقاضیان صادر می‌شود و رانندگان بخش حمل و نقل کالا و مسافر متقاضی دریافت لاستیک می‌توانند برای دریافت این حواله‌ها به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه خود مراجعه کنند.

وی، با اشاره به صدور حواله دریافت لاستیک ناوگان حمل و نقل عمومی به متقاضیان پس از انجام بررسی‌های لازم، افزود: اجرای این طرح همچنان ادامه دارد و رانندگان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم، نسبت به دریافت لاستیک خود با قیمت‌های تعیین شده اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، از توزیع ۲۰ هزار حلقه لاستیک برای خودرو‌های سنگین ناوگان حمل و نقل عمومی استان گیلان خبر داد و گفت: از ابتدای اجرای طرح توزیع لاستیک خودرو‌های سنگین ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در تابستان سال گذشته تاکنون ۲۰ هزار حلقه لاستیک در استان گیلان توزیع شده است.

نازک‌کار افزود: توزیع لاستیک در راستای حمایت از شاغلان بخش حمل و نقل جاده‌ای و با همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت گیلان در حال اجرا است.

وی گفت: برای اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد و برای مینی‌بوس‌ها به ازای ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه لاستیک با قیمت‌های مصوب دولتی اختصاص داده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان، با بیان اینکه در بخش حمل و نقل کالا به وسایل نقلیه باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه لاستیک اعطاء می‌شود، تصریح کرد: این طرح شامل وسایل نقلیه باری بیش از ۲۰ تا ۴۰ تن به ازای ۱۵ هزارکیلومتر کارکرد و وسایل نقلیه باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد نیز می‌شود.