فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ۱۱۰ میلیارد ریال تسهیلات تاکنون به ۶۲۵ بسیجی استان گیلان اعطا شده است و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال تمام این تسهیلات جذب و توزیع شود که سهم بسیجیان شهرستان املش ازمجموع تسهیلات ۱۳میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال است

به گزارش نداي گيلان: سردار محمدعبداله‌پور در جمع فرماندهان پایگاه و حوزه‌های مقاومت بسیج و مربیان شجره طیبه صالحین سپاه ناحیه املش اظهار داشت: در راستای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و ایجاد صنایع تبدیلی کوچک، 271 میلیارد ریال تسهیلات بانکی امسال برای توزیع بین بسیجیان متقاضی برای فعالیت در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تولیدی اعطا می‌شود.

وی گفت: از جمله این طرح‌های اقتصادی، پرورش ماهیان سردآبی و گرم‌آبی، پرورش شترمرغ، مرغ بومی، زنبورعسل، قارچ، ورمی کمپوست، بوقلمون، بلدرچین، اردک وغاز، دام سبک وسنگین، بسته بندی مواد غذایی، ترشیجات، مرباجات و عصاره گیری اختصاص یافته که به هر بسیجی متقاضی بین 50 تا 300میلیون ریال وام اعطا می‌شود.

سردارعبداله پور اعلام کرد: 110 میلیارد ریال از این تسهیلات تاکنون به 625 بسیجی استان گیلان اعطاشده است و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال تمام این تسهیلات جذب و توزیع شود که سهم بسیجیان شهرستان املش ازمجموع تسهیلات 13میلیارد و 700 میلیون ریال است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه 1375 نفر سال گذشته 164 میلیارد و 870 میلیون ریال تسهیلات بانکی در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد صنایع تبدیلی دریافت کرده‌اند اظهار کرد: بازپرداخت این نوع از تسهیلات کمتر از 150 میلیون ریال به صورت 3ساله و بیشتر از آن و کارمزد آن هم بین 16 تا 18 درصد است.

به گزارش تسنیم، در پایان این مراسم، به قید قرعه کمک هزینه سفر زیارتی عتبات عالیات به دو فرمانده پایگاه ومربی شجره طیبه صالحین شهرستان املش تعلق گرفت.

فرمانده سپاه قدس گیلان همچنین ازصادق رمضانی، جانباز قطع نخاعی دفاع مقدس که هم اکنون دربستر بیماری است درمنزل وی در املش عیادت کرد.