یک نماینده مجلس هرگز نمی تواند هیچ مدیری را به عزل و نصب فرد مورد پیشنهاد مجبور کند و تنها می تواند به عنوان یک پیشنهاد آن را مطرح کند

به گزارش ندای گیلان،پور اوزان، مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان در ارتباط با احزاب و مسأله انتخابات ریاست جمهوری سال 96 اظهار کرد: احزاب، بازوان ما در رسیدن به اهداف بلندمدت هستند و ما هیچ نگرانی از بابت انتخابات سال 1396 ریاست جمهوری نداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ضمیر آگاه و روشن مردم با ماست و با نظر به خرابکاری های ریاست جمهوری پیشین و با در نظر گرفتن این مطلب که مردم امروز از منجلابی که آقای احمدی نژاد درست کرده بود آگاهی دارند، در سال 96 و بر اساس نظر سنجی های انجام شده این دولت همچنان روی کار خواهد بود.

مدیرکل سیاسی و انتخاباتی استانداری گیلان در خصوص عدم خود سانسوری گفت: ما باید تمام امور خود را روشن و شفاف بیان کنیم و نباید حتی در درون خود سانسوری داشته باشیم هرچند خیلی از مسائل را نمی شود اطلاع رسانی کرد.

وی در خصوص عزل و نصب های فرمایشی بیان کرد: یک نماینده مجلس هرگز نمی تواند هیچ مدیری را به عزل و نصب فرد مورد پیشنهاد مجبور کند و تنها می تواند به عنوان یک پیشنهاد آن را مطرح کند./خزر