انتقادی که حجاریان مطرح کرد نسبت به روحانی که تیم رسانه ای روحانی ضعیف است درست است چرا که تیم رسانه ای دولت ضعیف عمل می کند.

به گزارش ندای گیلان به نقل از خبرگزاری کاسپین، اسحاق راستی  شامگاه شنبه در مراسم ضیافت افطاری اصلاح طلبان و اعتدال گرایان گیلان در تالار گلستان شفت با بیان اینکه تشکیل جلسات در جهت وفاق بین گروه های مختلف  سیاسی است، گفت: این به این معنا نیست که نباید اختلاف نظر وجود داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه با افرادی مواجهه هستیم که اعتدال را رعایت نمی کنند و بی انصافی می کند و ما به ناچار باید با این رقیب بی انصاف مقابله کنیم.

تا کی می توانیم مشکلات را گردن احمدی نژاد بیاندازیم!

رئیس مجمع اصلاح طلبان رشت با اشاره به اینکه دوستان صادقانه بگویم تا کی می توانیم مشکلات را گردن احمدی نژاد بیاندازیم، تصریح کرد: این فیش های نجومی هرچند استارتش در زمان احمدی نژاد بوده ولی باید پاسخگو باشیم.

راستی با بیان اینکه اصلاح طبی یعنی پاکدستی و عدم دروغ، اذعان کرد: انتقادی که حجاریان مطرح کرد نسبت به روحانی که تیم رسانه ای روحانی ضعیف است درست است چرا که تیم رسانه ای دولت ضعیف عمل می کند.

روحانی باید رسانه ای قوی داشته باشد تا با دشمن و رقیب مقابله کند

وی با بیان اینکه در زمان خاتمی اگر وی  مورد هجمه جناح اقتدارگرا واقع می شد از ۵ جهت از وی حمایت می شد، افزود: روحانی باید رسانه ای قوی داشته باشد تا با این دشمن و رقیب مقابله کند.

رئیس امجمع صلاح طلبان رشت با بیان اینکه با این عزل  و نصب ها  ما می توانیم مشکلات را گردن احمدی نژاد بیاندازیم، خاطرنشان کرد: این بی برنامگی و ضعف از خودمان است و ربطی به دیگری ندارد.

از روحانی عبور نمی کنیم

راستی با بیان اینکه افزاطی گری ها و اشتباهاتی  که ما در زمان خاتمی کردیم در زمان فعلی هم در حال تکرار است، افزود: ما نباید عبور از روحانی را مطرح کنیم ما از روحانی حمایت می کنیم اما باید با ملاحظاتی از وی حمایت کنیم.

تقسیم وزارت خانه ها یعنی دموکراسی!

وی با بیان اینکه این دور باید با روحانی نشست و مباحث را مطرح کرد، گفت: مثلا اگر ۳۰ تا وزارت خانه داریم ۱۵ تا مال اصلاح طلب ها و ۱۵ تا مال حزب که این یعنی جامعه دموکراسی.

رئیس مجمع اصلاح طلبان با بیان اینکه یکی از مطالبات بحق اصلاح طلبان رفع حصر اقای میر حسین موسوی، مهدی کروبی و زهرا رهنورد هست، افزود:  یکی از بزرگترین مطالبات ما ممنوعیت تصویری سید محمد خاتمی است که باید برداشته شود.

راستی با بیان اینکه خاتمی امید ماست، افزود: برخی افراد بی تدبیر و بی عقل فعالیت می کنند که این امر مملکت را به ورطه سقوط می برد.