امام جمعه رودسر با تاکید بر اینکه یادواره شهدا برای تزریق فرهنگ شهادت و ایثار به جوانان است گفت:یادواره های شهدا باید نظام مند شود.

به گزارش خبرنگار ندای گیلان از رودسر،حجت الاسلام تقی روحانی در نشست بررسی یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان رودسر با تجلیل از مقام والای شهدا گفت: شهدا سرمایه های کشور هستند.

وی افزود:یادواره های محله ای و بخشی نباید محل جولان احزاب و گروها باشد.

 امام جمعه رودسر با تاکید بر اینکه یادواره شهدا برای تزریق فرهنگ شهادت و ایثار به جوانان است گفت:یادواره های شهدا باید نظام مند شود.

روحانی با تصریح بر اینکه نظام مند نبودن یادواره های شهدا موجب پسرفت و افت فرهنگی در جامعه است بیان داشت:این روش برگزاری یادواره ها از نظر روحانیت مورد پذیرش نیست.

در ادامه امیر جانبازی رودسری  بابیان این که ما هر چه داریم از شهدا است اظهار کرد:یادواره شهدا تلنگری است برای کسانی که مسئولیتی بر گردن دارند تا پاسدار خون شهدا باشند.

جانبازی بیان داشت :یادواره ۷۰۰ شهید شهرستان رودسر  ۱۸ آذر با سخنرانی حجت السلام ابوترابی و با اجرای برنامه های فرهنگی مختلف در این شهرستان برگزار می شود.

در ادامه سرهنگ حسین مصطفی پور با تجلیل از مقام والای ۷۰۰ شهید این شهرستان اظهار کرد : امنیت و اقتدار نظام به برکت رشادت های شهدا و خون پاک آن ها به دست آمده است.

 فرمانده سپاه ناحیه رودسر با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در برگزاری یادواره های شهدا گفت :دشمن از یادواره ها و حضور پر شور مردم در تشییع پیکر شهدا واهمه دارد.

سرهنگ مصطفی پور با تاکید بر اینکه ایستادگی ملت دشمن را در بحث تحریم ها به زانو در آورده است گفت:پایبندی مردم به آرمانهای امام و شهدا معادلات استکبار را برهم زده است.