اولین یادواره شهدای روستایی انقلاب اسلامی شهرستان صومعه سرا در روستای دهنده این شهرستان برگزار شد

به گزارش ندای گیلان،مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان گیلان در اولین یادواره شهدای روستایی انقلاب اسلامی صومعه سرا که شامگاه پنج شنبه در روستای دهنده این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: حضور در یادواره شهدا به دعوت این عزیزان است.

حجت الاسلام علی اصغر جهانی افزود: خداوند متعال می فرماید شهدا زنده بوده و ناظر تمام اعمال و رفتار ما هستند.

وی صبر و استقامت را از ویژگی های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس عنوان و خاطرنشان کرد: خدواند در آیات بسیاری به این ویژگی ها اشاره کرده است.

دبیرکمیته روستایی و عشایری استان گیلان ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران بدون صبر و استقامت شهدا و رزمندگان به ثمر نمی نشست و هدف دشمنان نیز از بین بردن این صبر و استقامت و ایستادگی است زیرا انقلاب بدون آن معنا ندارد.

وی یادآورشد: همانگونه که پیامبر گرامی اسلام با این ویژگی ها در برابر تهدیدات و توطئه های دشمنان اسلام ایستادگی کرد امام خمینی(ره) نیز به تأسی از ایشان آن را مبنای حرکت خود قرارداده اند.

 حجت الاسلام جهانی در ادامه با اشاره به توهین و ترور شخصیتی پیامبر گرامی اسلام توسط دشمنان، تصریح کرد: امروز نیز عده ای به نام اعتدالگرایی نیروهای مخلص انقلاب را نشانه گرفته اند.

 وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: مردم ایران بار دیگر با امام و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام به همه جهان اعلام کردند.

دبیرکمیته روستایی و عشایری استان گیلان خاطرنشان کرد: همان گونه که در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس همه از جان مایه گذاشتند امروز نیز اگر دشمن بخواهد به کشور چپ نگاه کند همین جوانان سپاهی و بسیجی پیشگام شده و جان خود را برای این نظام و انقلاب فدا می کنند.