احمدی پور گفت:در انتخابات رياست جمهوري اخير،ميزان تخريب به دكتر روحاني بسيار زياد بود اما غالب رسانه نتیجه را دگرگون كرد و بي شک رسانه در اين زمينه بيشترين تاثیر را داشت.

به گزارش ندای گیلان،محمد احمدي پور معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استانداري گيلان در مراسم تجلیل از عکاسان خبری گیلان و محمدعلی برنو عکاس نهاد ریاست جمهوری ضمن تشكر از همراهي رسانه ها و مديرعامل بانك ملي ايران بیان داشت:بدون شک در حوزه انتخابات يكي از برترین استانها در حوزه رسانه بوديم كه اين امر جاي تشكر و قدرداني دارد.
وي اظهار داشت:يكي از دغدغه هاي مهم ما توسعه استان و كشور ما مي باشد و اين توسعه نیازمند چهارچوبي است كه به آن عمل كنيم.
احمدي پور تصريح كرد:هيچ كس به ضرورت و تاثیر رسانه در جامعه ترديد ندارد و رسانه و اطلاعات به مانند اكسيژن براي انسان است.
معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري با اشاره به آسيب هاي بخش رسانه اظهار داشت:متاسفانه امروزه بخش عمده اي از رسانه هاي ما به دنبال معروفيت هستند در صورتي كه تاثيرگذاري به همراه خود معروفيت دارد.
وي اذعان داشت:رسانه بايد اطلاعات را تبديل به قضاوت كند،در قضاوت تصميم بگيرد و سپس به آن عمل كند.
احمدپور خاطرنشان كرد:در انتخابات رياست جمهوري اخير،ميزان تخريب به دكتر روحاني بسيار زياد بود اما غالب رسانه نتیجه را دگرگون كرد و بي شک رسانه در اين زمينه بيشترين تاثیر را داشت.
وي به نقش جوانان در دوره تبليغات انتخاباتي اشاره كرد و افزود:نقش جوانان و رفتارهاي اخلاقي و پسنديده آنها در دوره انتخابات بسيار ارزشمند بود و در هيچ دوره اي ،جوانان اين چنين در انتخابات حضور نداشتند.
اين مقام مسئول در پايان گفت:بايد به دنبال افزايش سرمايه هاي اجتماعي باشيم و با چنين برنامه هايي شرايط براي اشتغال استان در بخش هاي مختلف را فراهم آوريم.