در مراسمی از پوستر دومین جشنواره «حریم رسالت» رونمایی شد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: جشنواره حریم رسالت برای دومین سال متوالی به میزبانی گیلان برگزار و دبیرخانه دائمی این جشنواره نیز در استان گیلان راه‌اندازی شد.
سرهنگ مهدی پارسا در مراسم رونمایی استانی از پوستر دومین جشنواره رسانه‌ای «حریم رسالت» و آغاز به‌کار دبیرخانه دائمی این جشنواره ملی در استان گیلان اظهار داشت: موج‌سواری دشمنان در قالب یک تهاجم شدید رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی در ماه‌های گذشته و استفاده ابزاری از نقش زن ایرانی نشان از اهمیت پرداخت رسانه به مسئله زن دارد.
وی با بیان اینکه ۵۴ درصد جمعیت رسانه این استان را بانوان تشکیل می‌دهند گفت: جشنواره رسانه‌ای بانوان با عنوان “حریم رسالت” سال گذشته در گیلان برگزار شد و بانوان رسانه‌ای استقبال خوبی از این جشنواره داشتند.
آقای پارسا با اشاره به ارائه هزار و ۲۲ اثر به دبیرخانه جشنواره حریم رسالت در سال گذشته و شرکت فعالان رسانه از ۱۱ استان کشور در این جشنواره گفت: جشنواره حریم رسالت برای دومین سال متوالی به میزبانی گیلان برگزار و دبیرخانه دائمی این جشنواره نیز در استان گیلان راه‌اندازی می‌شود.
وی با بیان اینکه استان گیلان به‌عنوان قطب رسانه‌ای بانوان کشور معرفی شده است ابراز داشت: امیدواریم در این رویداد بزرگ رسانه‌ای بتوانیم از ظرفیت تولید محتوای بانوان رسانه‌ای جهان اسلام بهره‌مند شویم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نیز در این مراسم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه “حقایق جامعه اگر روایت نشود، دشمن روایت خواهد کرد” اظهار داشت: دشمنان همواره اقدام به خبرپراکنی و خبرسازی می‌کنند تا به فضای خانواده‌ها و جامعه لطمه وارد کنند.
حجت‌الاسلام و المسلمین احسان‌الله محمدی با بیان اینکه در زمان شیوع کرونا، یک ترس همگانی ایجاد شده بود و همه احساس خطر می‌کردند گفت: امروز هم ویروس بی‌عفتی در جامعه خطرساز است و همه باید برای مقابله با این ویروس به‌پا خیزند.
وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در راستای جهاد تبیین، روشنگری و مقابله با ناهنجاری‌ها تصریح کرد: اصحاب رسانه امروز نقش و رسالت مهمی در جهت آگاه‌سازی، مقابله با سیاه‌نمایی دشمن و کاهش معضلات اجتماعی دارند.