جعفرزاده با بیان اینکه از ابتدا می دانستیم که آمریکا بد عهد است و بر اثر قهرمانان هسته ای ما به دنیا ثابت شد که ایران به دنبال بمب هسته ای نیست و چهره آمریکا نیز مشخص گردید

به گزارش ندای گیلان از رشت،غلامعلی جعفرزاده در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رشت اظهار داشت: این  روزها خبر خوشحال کننده آزاد سازی حلب را همه ما شنیده ایم و نقش شهدای مدافع حرم را نباید نادیده بگیریم البته بالاترین نقش ایران در سوریه نقش مستشاری است و قصد دخالت در تمامیت ارضی کشوری نداریم.

وی در خصوص برجام گفت: باید به یاد بیاوریم که آنچنان فروش نفت ما کاهش یافته بود که داشتیم به نقطه ای می رسیدیم که در برابر نفت غذا دریافت می کردیم در حال حاضر به فروش بالای نفت رسیده ایم و اداره کشور در سایه وفاق و همدلی در زیر چتر رهبری پیش می رود .

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: از ابتدا می دانستیم که آمریکا بد عهد است و بر اثر قهرمانان هسته ای ما به دنیا ثابت شد که ایران به دنبال بمب هسته ای نیست و چهره آمریکا نیز مشخص گردید .

وی افزود :باید آنچنان پیشرفت کنیم که به سمت چشم اندازه ۱۴۰۴ و افق دید نظام پیش رویم.

جعفرزاده گفت:خادمین مردم در مجلس تاکید بر توسعه استان گیلان دارند و در جلسه ی چند روز گذشته با استاندار محترم در خصوص بودجه استان و پیگیری آن بحث شد، اراده ما پیشرفت و توسعه استان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد :استاندار گیلان مجددانه پیگیر مبحث راه آهن و بزرگراه قزوین رشت است، این امر نشان می دهد مدیران ما دلسوز هستند، از بین اینهمه مدیران خدمتگزار برخی از مدیران هم خطاهایی کرده اند اما نباید اینگونه عنوان شود که مدیران در حال استفاده از بیت المال هستند .

وی افزود: ما در گیلان مجموعه مدیران خوبی داریم و فردی مانند دکتر نوبخت از ظرفیت های موثر گیلان در کشور و بدنه دولت هستند .

جعفرزاده تاکید کرد: همه باید به هم کمک کنیم و دست های همدیگر را بگیریم، گیلان در حال پیشرفت و توسعه است .

وی با اشاره به اینکه  رشت و روستاهای آن در حال توسعه است گفت: در ساله ای گذشته آرزو داشتیم که انشعاب گاز به روستاها برسد و در حال حاضر روستاهای شهرستان رشت به سمت روستاهای سبز پیش می رود .

وی در پایان گفت: امیدوارم همانگونه که همه ما به برادر خوبمان آقای مهدوی در سمت خود یاری کردیم به آقای شفقی هم یاری برسانیم.