مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه همگان بایستی در راستای رسیدن به جایگاه واقعی اقتصادی استان تلاش کنیم گفت : گیلان دارای جایگاه ارزشمندی در حوزه اقتصادی است.

به گزارش ندای گیلان،عباس علیزاده امروز(دوشنبه، ۱۷ شهریور) در نشست تعاونگران فعال رشت با فرماندار در سالن اجتماعات فرمانداری رشت اظهار کرد: گیلان دارای جایگاه ارزشمندی در حوزه اقتصادی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه همگان بایستی در راستای رسیدن به جایگاه واقعی اقتصادی استان تلاش کنیم گفت: تعاون حوزه مردمی بخش اقتصادی محسوب می‌شود.

علیزاده اذعان کرد: برای رسیدن به اهداف موردنظر بایستی نگاه مدیران نگاه تعاونگرانه بوده و نقاط توانایی را شناسایی کرده و از مسیر وارد کار شویم.

وی با تاکید براینکه خود نظارتی از حسن‌های تعاونی‌هاست خاطرنشان ساخت: اتصال زنجیره‌های تولید به مصرف، ایجاد همگرایی و بهره‌گیری از نخبگان و احیا اتاق فکر تعاون از جمله مواردی است که باید بدان نگاه ویژه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به اتاق فکر تعاون اشاره و اضافه کرد: نقاط ضعف و آسیب‌ها حوزه تعاون شناسایی و در رفع آن در اتاق فکر راهکارهای لازم ارائه خواهد شد.‌

وی افزود: در حال حاضر ۶ هزار نفر عضو عمران و توسعه تعاونی رشت هستند.‌

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان اظهار داشت: با فعالیت تعاونی توسعه و عمران رشت شاهد حضور گسترده مردمی در بخش اقتصاد خواهیم بود.