دکتر سالاری با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که ما امروز در استان گیلان از آن رنج می‌بریم در حوزه مسائل اجتماعی است گفت:متاسفانه استان گیلان جزو 7 استان نخست کشور از نظر مشکلات اجتماعی و طلاق به‌شمار می‌رود.

به گزارش ندای گیلان،مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه شورای اداری گیلان و معارفه  ارسلان زارع به‌عنوان معاون جدید سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان  در رشت اظهار داشت: بانوان با توانایی‌ها و استعداد‌های مختلف می‌توانند در بسیاری از امور و مسائل اجتماعی و اشتغال‌زایی و در راستای کاهش حجم مشکلات، فعالیت‌های مؤتری داشته باشند.

استاندار گیلان به نقش مهم بانوان در فضای خانواده و جامعه اشاره کرد و افزود: در استان گیلان نیز در راستای افزایش سطح مدیریتی بانوان در عرصه‌های مختلف، تأکیدات مرتبط را به دستگاه‌های اجرایی داشتیم و امروز 14 نفر از مدیران کل در استان گیلان خانم هستند.

سالاری با اشاره به مشکلات و مسائل اجتماعی در گیلان گفت: یکی از مشکلاتی که ما امروز در استان گیلان از آن رنج می‌بریم در حوزه مسائل اجتماعی است و متاسفانه استان گیلان جزو 7 استان نخست کشور از نظر مشکلات اجتماعی و طلاق به‌شمار می‌رود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: ما در استان گیلان همواره بر روی مساله بهره‌گیری از توانایی بانوان و نقش داشتن آنان در عرصه‌های مختلف تأکید داشتیم و در این راستا باید زمینه ایفای نقش بانوان در عرصه‌های مختلف بیشتر شود.

وی با اشاره به اینکه بانوان در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدمات و گردشگری در استان گیلان، طرح‌ها، راهکا‌ر‌ها و فعالیت‌های مؤثری دارند که بسیار تأثیرگذار است افزود: باید با ارائه تسهیلات و ایجاد زمینه‌های شغلی از ظرفیت‌ها استفاده کنیم که مستلزم برنامه‌ریزی است.

 

tasnim