فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: گیلانی ها هیچ وقت خاطرات ارزشمند شهید مهدوی نژاد را فراموش نمی کنند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،سردار محمد عبدالله پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سردار شهید مهدوی نژاد در دوران خدمتش در لباس سربازی نظام اسلامی، خدمات ارزشمندی را ارائه داد.
وی اضافه کرد: ولایت پذیری، ایمان، تقوا و همچنین توجه ویژه به شهدا و خانواده معظم شهدا از ویژگی های بارز شهید مهدوی نژاد بود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تشریح برخی ویژگی های سردار مهدوی نژاد فرمانده اسبق لشکر ۱۶ قدس استان، گفت: اخلاص و جدیت در خدمت رسانی از جمله خصایص مهم شهید مهدوی نژاد بود که ایشان را از بقیه برجسته کرده بود.
سردار عبدالله پور با اشاره به برخورد مهربانانه شهید مهدوی نژاد با نیروهای پایین دستی، بیان کرد: توجه به مشکلات پاسداران، بسیجیان و سربازان تحت امر و رفتار مهربانانه و پدرانه سردار مهدوی نژاد با آنها ستودنی بود.
وی همچنین اضافه کرد: خدمات سردار مهدوی نژاد در لشکر ۱۶ قدس گیلان ماندگار شد .
فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سردار مهدوی نژاد نسبت به گیلانی ها تعصب خاصی داشت، گفت: مدت خدمت شهید مهدوی نژاد در گیلان دوران طلایی و فراموش نشدنی است و این شهید بزرگوار از جان و دل برای خدمت به مردم مایه می گذاشت.
سردار عبدالله پور با اشاره به خاطرات ارزشمند سردار مهدوی نژاد در استان، بیان کرد: گیلانی ها هیچ وقت خاطرات ارزشمند شهید مهدوی نژاد را فراموش نمی کنند.
وی همچنین اضافه کرد: این سردار بزرگ و رشید اسلام سال‌ها مجاهدت مخلصانه در پاسداری از میهن و خدمت صادقانه به ملت عزیز ایران اسلامی را از خود به یادگار گذاشته و در طول عمر‌ با عزت خود چه در مسند فرماندهی لشکر ۱۶ قدس گیلان، فرماندهی لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) قم، فرماندهی سپاه استان قم و همچنین جانشین بازرسی ستاد کل سپاه، خود را وقف اسلام و انقلاب اسلامی کرد.
فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به مجاهدت های دلسوزانه شهید مهدوی نژاد، بیان کرد: سردار مهدوی‌نژاد علیرغم داشتن عارضه شیمیایی
دائماً در اقصی نقاط کشور، کسوت مجاهدت در راه خدا را ترک ننمود در سربازی ولایت و رهرویی خط مبارک شهیدان تردید نداشت و علی‌رغم جسمی دردمند در پاسداری از انقلاب و راه امام خمینی (ره) کوتاهی نکرد.