مسعود نصرتی بیان کرد: گمانه زنی ها درباره من برای استانداری گیلان صحت ندارد .

به گزارش ندای گیلان، چندماهی از رفتن مسعود نصرتی از شهرداری رشت و انتصاب او بعنوان قائم مقام و معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور میگذرد اما هر از گاهی باز شاهد خبرهای ضد و نقیض درباره شهردار سابق رشت در فضای سیاسی و رسانه ای استان هستیم.

از تعرفه وی (مسعود نصرتی) برای استانداری گیلان گرفته تا اخذ صلاحیت حجت جذب، شهردار منتخب شهر رشت توسط قائم مقام فعلی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از جمله مواردی است که این روزها درباره آن گمانه زنی می شود.

در همین رابطه دکتر مسعود نصرتی شهردار سابق رشت و قائم مقام و معاونت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در  گفتگویی اظهار کرد: گمانه زنی ها درباره من برای استانداری گیلان صحت ندارد.

شهردار سابق رشت تصریح کرد: امروز بیش از گذشته کشور به آرامش و همکاری همه جناح‌ها و گروه ها نیازمند است و چشم‌های مردم به گفتار و رفتار اهالی سیاست دوخته شده تا ببینند چه کسانی برای ایجاد آرامش در کشور پیشقدم می‌شوند.

نصرتی ادامه داد: یکی از نیازهای اصلی و اساسی برای شکوفایی استعدادها و بروز ظرفیت های ملی، وجود فضای آرام سیاسی و دوری از جنجال های سیاسی ساختگی در کشور است و رسانه ها و مدیران دستگاهای اجرایی هرمیزان در ایجاد فضای آرام در این حوزه کمک کنند، در ایجاد بسترخدمت رسانی بهینه به مردم کمک کرده اند.

شهردار سابق رشت در پایان و با اشاره به گمانه زنی ها درباره تعرفه اش برای استانداری گیلان خاطرنشان کرد: از همه می خواهم بیش از این سالاری را تخریب نکنیم چراکه مطلع هستم که تا امروز وزارت کشور برنامه تغییر استاندار گیلان را ندارد و اجازه دهیم سالاری با آرامش به کار خود ادامه دهد