دکتر ثابت قدم خاطر نشان کرد : تعداد زیادی از بانک ها و شرکت های مطرح شهر رشت و دفاتر مرکزی استانی آنها در منطقه گلسار مستقر هستند که این مهم در رونق شهر نقش بسزایی ایفا می کند .

ندای گیلان:دکتر ثابت قدم با حضور در میان شهروندان محله گلسار در مسجد امام رضا (ع) ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مسلمین با تاکید بر اینکه این منطقه قابلیت های بسیاری در اشتغال و چرخه های مالی دارد خاطر نشان کرد : تعداد زیادی از بانک ها و شرکت های مطرح شهر رشت و دفاتر مرکزی استانی آنها در منطقه گلسار مستقر هستند که این مهم در رونق شهر نقش بسزایی ایفا می کند .

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۵ درصد درآمد شهرداری رشت از منطقه یک به دست می آید ، اظهار داشت : عوارض و پرداخت های شهروندان منطقه گلسار در همین محدوده به جهت رفع مشکلات و ارائه خدمات به شهروندان هزینه می شود که برای تحقق بیش از پیش آن شهروندان با پرداخت به موقع مالیات و عوارض خود به شهرداری می توانند اثرگذار باشند .

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات این منطقه که ترمیم و بهسازی آسفالت معابر بوده ، اکنون در حال انجام شدن است و در آینده نیز در معابر اصلی و فرعی همچنان ادامه خواهد یافت .

وی با اشاره به این محله از نظر سرانه فضای سبز و فضای ورزشی نسبت به مناطق دیگر از وضعیت مطلوب تری برخوردار است ، گفت : با ایجاد فضای سبز در حاشیه رودخانه و احداث پارک های محله ای و فضاهای ورزشی در ادامه پارک توحید این سرانه افزایش نیز خواهد یافت.

دکتر ثابت قدم افزود : محله گلسار دارای طراحی مناسبی است و بافت و هویت آن با سایر مناطق سطح شهر متفاوت است و همچنین فرهیختگان بسیاری را در دل خود جای داده است .

وی با تاکید بر اینکه گلسار به عنوان یک منطقه تجاری و اداری می تواند بازدهی مطلوبی را در منطقه رقم بزند ، گفت : زمینه برای حضور سرمایه گذاران در منطقه گلسار بیش از پیش فراهم خواهد شد تا با حضور در ساخت و سازهای مطابق با اصول معماری و شهر سازی یاری رسان مجموعه شهرداری در توسعه همه جانبه شهری باشند.

وی ادامه داد : هدف از حضور در سطح ۵۵ محله شهر در ماه مبارک رمضان علاوه بر ارتباط چهره به چهره با اهالی محلات ، آشنایی بیشتر با مشکلات منطقه و برقراری تعامل میان مردم و مجموعه شهرداری است و گفت : در راستای ارتباط دوسویه با شهروندان و خدمات رسانی بیشتر ، مناطق شهرداری از سه منطقه به پنج منطقه و تعداد نواحی از هشت ناحیه به پانزده ناحیه افزایش یافته است . همچنین وی در پایان هدف از حضور در محلات را در ماه مبارک رمضان در جهت افزایش رفاه و خدمات در محلات ، بسیار مطلوب دانست و گفت امید است در آینده نیز این روند ادامه یابد .