دانشجویان با ابراز ناراحتی خود به عدم توجه آقای کوچکی نژاد گفتند:ما دانشجویان ازنماینده محترم مردم رشت به عنوان نایب رییس کمیسیون آموزش انتظار بیشتری برای پیگیری این ماجرا داشتیم!

ندای گیلان:دیروز پانزده نفر از دانشجویان دانشگاه جابربن حیان گیلان، به دفتر نماینده محترم مردم رشت جناب کوچکی نژاد رفتند. و یک دانشجو به عنوان نماینده توانست با مهندس کوچکی نژاد جلسه ایی چند دقیقه ایی داشته باشد! ولی متاسفانه نتیجه ایی  نداشته است و کوچکی نژاد دانشجویان را به مسوولین مربوطه در دانشگاه گیلان ارجاع داده است.

دانشجویان با ابراز ناراحتی خود به عدم توجه آقای کوچکی نژاد گفتند: ما دانشجویان  از نماینده محترم مردم رشت به عنوان نایب رییس کمیسیون آموزش انتظار بیشتری برای پیگیری این ماجرا داشتیم!

قرار بر این بود که جلسه ایی با حضور رییس موسسه غیرانتفاعی جابربن حیان و اساتید این دانشگاه و همینطور نمایندگان دانشجویان برگزار شود ولی به علت عدم حضور رییس موسسه جناب اقای الهیان در این جلسه و فرستادن نماینده ایی از سوی خود ، اساتید جلسه را ترک کردند، در این جلسه دانشجویان خواسته های خود را به صورت مکتوب تقدیم نماینده دانشگاه کردند و در ادامه جناب نماینده برای حل مشکل از دانشجویان خواست که پولی به صورت دستی به دانشگاه داده شود تا بتوانند مشکلات دانشگاه را حل کنند و در زمان معین امتحانات در دانشگاه برگزار شود.

پیک دانشجو