شهردار رشت با اشاره به زیبایی ها و چشم اندازهای بکر شهر رشت، گفت: باید در زمینه تجمیع آنتن های مخابراتی به شکل جدی به اتفاق نظر برسیم.

به گزارش ندای گیلان،شهردار رشت با اشاره به زیبایی ها و چشم اندازهای بکر شهر رشت، گفت: باید در زمینه تجمیع آنتن های مخابراتی به شکل جدی به اتفاق نظر برسیم.

 ناصر حاج محمدی تاکید کرد: من امیدوارم با همکاری هم و ساماندهی این موضوع، شهر رشت از نظر سیما و منظر چهره ای آماده تر و بهتر برای جذب و جلب گردشگر پیدا کند و با اصلاح این وضعیت بر زیبایی شهر بیافزاییم.

وی ادامه داد: توسعه مخابراتی و ارتباط از طریق شبکه فیبرنوری می تواند به کاهش تردد شهری، کاهش آلودگی هوا و کاستن سفرهای درون شهری بیانجامد و مدیریت شهری همواره پشتیبان چنین برنامه هایی است.

مهندس علیرضا پارسایی مدیر مخابرات منطقه گیلان هم در این نشست ضمن استقبال از نظرات ارائه شده بر تجمیع دکل های مخابراتی تاکید کرد و خواستار ارائه طرح مشخص و مجاب کردن اپراتورهای مختلف در راستای اجرای این طرح شد.

گفتنی است در این نشست عسکری سرپرست سازمان فاوای شهرداری و علیرضا قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز حضور داشتند.