تولیدات فومن شیمی در حوزه های آرایشی و بهداشتی محصولات خانگی و محصولات خودرویی است

به گزارش ندای گیلان،مهندس نعمت زاده در حاشیه سفر رئیس جمهور به گیلان به همراه جمعی از مدیران این وزارتخانه و مسئولان صنعت گیلان از کارخانه فومن شیمی بازدید نمود.

تولیدات فومن شیمی در حوزه های آرایشی و بهداشتی محصولات خانگی و محصولات خودرویی است.

مدیرعامل فومن شیمی، سید عباس موسوی ره پیما ازچهره های بنام و شاخص کشور است که در حوزه تولید و صنعت و مخصوصاً امورات عام المنفعه و خیریه از آوازه بسیار بزرگی در کشور برخوردار است. یکی از یادگاری های خاص وی احداث دانشکده فنی در شهرستان فومن و اهداء آن به دانشگاه تهران است که دانشجویان زیادی از سراسر کشور در آن مشغول به تحصیل هستند.

شعارهای فومن شیمی در این سه حوزه چنین است:

جایگاه ما در بین محصولات برتر صنعت خودرو سبب حفظ وسایل نقلیه شما در جاده ها، در شرایط عالی طی چهار دهه گذشته گردیده است که مسبب موفقیت شما در ادامه رانندگی فراهم می آورد.

محصولات خانگی فومن شیمی نظیر حشره کش ها، خوشبو کننده های هوا ،پاک کننده ها و پولیش ها برای شما و خانه شما . محصولات ما به نگه داشتن خانه ای پاک و بهداشتی به همراه بوی تازگی کمک خواهد کرد.

تفاوت را با استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی فومن شیمی برای خود و خانواده خود احساس کنید . یک مجموعه ای بی نظیر از اسپری های بدن ، اسپری های مو و محصولات اصلاح که مناسب شماست و روز شما را بهتر می کند.