معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت:انتظار ما از احزاب و گروه‌های سیاسی با اندیشه‌ها و سلایق مختلف، این است تا با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان، بازاریان، اصناف، رأی اولی‌ها و اقشار مختلف مردم بیش از پیش تنور انتخابات را گرم کنند و برای افزایش شور انتخاباتی به میدان بیایند.

به گزارش ندای گیلان،محمود قاسم نژاد  در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان ، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را دارای اهمیت عنوان و اظهار کرد: آرای مردم، ضامن بقاء و ماندگاری نظام اسلامی و پشتوانه خوبی برای مسئولان عالیرتبه کشور در دفاع از حقوق حقه ملت  ایران در سطوح بین المللی است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار ما از احزاب و گروه‌های سیاسی با اندیشه‌ها و سلایق مختلف، این است تا با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان، بازاریان، اصناف، رأی اولی‌ها و اقشار مختلف مردم بیش از پیش تنور انتخابات را گرم کنند و برای افزایش شور انتخاباتی به میدان بیایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان به بررسی صلاحیت‌ها در هیأت‌های اجرایی و نیز هیأت‌های نظارت براساس چارچوب‌های تعیین شده قانونی اشاره و تصریح کرد: قانون ضوابط اعتراض به بررسی صلاحیت‌ها را مشخص کرده و افرادی که به نتایج بررسی‌ها اعتراضی داشته باشند، در مهلت تعیین شده باید از بسترها و مراجع ذیصلاح قانونی، پیگیری کنند.

وی با اشاره به برپایی سخنرانی های متعدد در مناسبت های مختلف تا مقطع برگزاری انتخابات گفت: سخنرانان از مناسبت ها، بهره‌برداری‌های جناحی نکنند.

قاسم نژاد همچنین با بیان اینکه اجرای برخی دستورالعمل‌ها متناسب با رویکردهای بومی باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: ضرورت اجرای طرح اصلاح نرخ سوخت باید در نشست‌های کارشناسی به خوبی برای مردم تبیین شود.