گیلان نو: یکم تا هفتم تیرماه هرسال به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است؛ کمترین کار مردم و مسئولان در این هفته خدا قوت و خسته نباشید به کارکنان و مسئولان قضایی است که شبانه روز برای اجرای عدالت در کشور تلاش می‌کنند. به گزارش گیلان نو، صبح مشرق نوشت: در پیام شهردار زرآباد […]

گیلان نو:

یکم تا هفتم تیرماه هرسال به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است؛ کمترین کار مردم و مسئولان در این هفته خدا قوت و خسته نباشید به کارکنان و مسئولان قضایی است که شبانه روز برای اجرای عدالت در کشور تلاش می‌کنند.

به گزارش گیلان نو، صبح مشرق نوشت: در پیام شهردار زرآباد به مناسبت هفته قوه قضاییه به تاریخ سه شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰ ق.ظ در سایت شهرداری زرآباد آمده است:

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی، شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

این ایام فرصت مغتنمی است برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم قوه قضائیه و به ویژه تجلیل از مجاهد نستوه و مجتهد متفکر شهید معظم دکتر بهشتی و سایرشهدای این عرصه  تا خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در نهاد قوه قضائیه که عدالت محوری و قانون مداری در حمایت از حقوق فردی و اجتماعی است پاس بداریم.

یقینا کار و تلاش در مسیر عدالت گستری و احقاق حق خدمتی ارزشمند و فعالیتی الهی است که نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد چرا که خداوند متعال خود بزرگ دادگر و عادلی است که دادگاه عدلش عالمیان را فرا گرفته است.

در این راستا قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری و حراست از قانون اساسی و تبعیت از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان یکی از ارکان اساسی نظام نقش ارزنده و اساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی ملت شریف بر عهده دارد که تبلورعینی آن در سال همدلی، همزبانی دولت و ملت بیش از پیش نمایان خواهد شد.

اینک در ایام مبارک رمضان، ماه ضیافت الهی اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به همه تلاش گران این عرصه  در شهرستان خوی تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال می خواهیم که همه ما را در مسیر عدالت بی بدیل مولای متقیان حضرت علی(ع) قرار دهد.

Copy of 492202_xHSzMemFioEgyK9LVsYf

 

حال جالب اینکه در پیام رئیس شورای شهر رشت به مناسبت هفته قوه قضاییه به تاریخ و زمان ۰۹:۴۴:۳۵  ۱۳۹۴/۰۴/۰۷  بر روی خروجی سایت شورای رشت که تصویر آن در ذیل قابل مشاهده است آمده است:

هفتم تیر ماه سالروز فاجعه جانسوز و دردناک انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار انقلاب اسلامی ، فرصتی مغتنم برای تکریم تلاش خالصانه قشر خدوم و متعهد در قوه قضائیه و بویژه تجلیل و پاسداشت بزرگ معمار دستگاه قضایی ، مجاهد نستوه و مجتهد متفکر ، شهید مظلوم دکتر بهشتی و شهیدان والامقام این عرصه است.

اینک در ماه مبارک رمضان ، ماه ضیافت الهی اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر ، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه به خصوص مجموعه خدوم امر قضا  تبریک و تهنیت عرض نموده و از خدمات شایسته این عزیزان در برقراری عدل و قسط در جامعه تقدیر و تشکر می نمایم و از خداوند متعال می خواهیم که همه ما را در مسیر عدالت بی بدیل مولای متقیان حضرت علی(ع) قرار دهد.

۴۹۲۲۰۲_xHSzMemFioEgyK9LVsYf