کیهان نوشت: «روز گذشته وزیر محترم فرهنگ و ارشاد طی حکمی یک عنصر بدسابقه را به عنوان سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان… منصوب کرد.»

به گزارش ندای گیلان،کیهان نوشت: «روز گذشته وزیر محترم فرهنگ و ارشاد طی حکمی یک عنصر بدسابقه را به عنوان سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان… منصوب کرد.»

 این روزنامه در ادامه می‌نویسد: «صالحی امیری در حالی این پست را به «ع-خ» داده است که وی سوءسابقه گسترده قضایی نظیر چاقوکشی، ضرب و جرح و… داشته است. سوءاستفاده از وجوه و اموال دولتی یکی دیگر از سوابق این گزینه مدیرکلی ارشاد استان… است. مشارالیه علاوه بر پرونده‌های مالی و قضایی فوق، یکی از فعالان آشوب‌های خیابانی سال ۱۳۸۸ است که در عاشورای حسینی سال ۸۸ مردم را تحریک به حضور در خیابان و تظاهرات ساختارشکنانه می‌کرد. تظاهراتی که با جسارت به مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان همراه بود. توهین به نظام اسلامی و هتک حرمت علما و روحانیون نیز در ادبیات وی بارز و مشهود است.

«ع-خ» که به عنوان دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان … نیز فعالیت می‌کند، ظاهراً از طریق فعالیت در این حزب به عنوان گزینه تصدی مدیریت کل ارشاد استان… معرفی شده است.»