رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه کوچکترین حرکت ما را در آن دوران در طول فعالیت هشت سال رصد می کردند، اضافه کرد: چالش های اقتصادی و سیاسی را در طول عمر دولت یازدهم پشت سر گذاشته ایم.

به گزارش ندای گیلان،احمد رمضانپور نرگسی در گفتگو یی با اشاره به جایگاه گذشته و فعلی ایران اسلامی اظهار کرد: در آن هشت سال دولت گذشته که ما درآمد بالایی داشتیم ، شرایطی برای کشور پیش آمد که کشور های همسایه و دیگر ممالک دنیا شاهد ایران هراسی بودیم.

وی با بیان اینکه  کوچکترین حرکت ما را در آن دوران در طول فعالیت هشت ساله دولت نهم و دهم رصد می کردند، اضافه کرد: چالش های اقتصادی و سیاسی را در طول عمر دولت یازدهم پشت سر گذاشته ایم.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان افزود: با آدم هایی که تا دیروز به دنبال تشویش اذهان عمومی توسط دولت قبل بودند و برنامه ریزی شده بود  برخورد شده و احزاب دارند جایگاه خود را پیدا می کنند و به کرامت انسانی احترام گذاشته می شود.

رمضانپور نرگسی با بیان این مطلب که روابط بین الملل در دولت یازدهم در حال توسعه است، افزود: در این ایام که ایام انتخابات هم هست ضرورت دارد این اقدامات انجام شود.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با تأکید براینکه باید مرز فتنه و فتنه گر مشخص شود که ما هم بدانیم نکند که ما  یا شما هم در آن دایره باشید، تصریح کرد: فتنه و فتنه گر باید تعریف شود.

رمضانپور نرگسی با اشاره به این موضوع که فتنه هم باید مانند جرایم سیاسی تعریف شود، اضافه کرد: هدایت کننده جریان های سیاسی در کشور مقام معظم رهبری است و ایشان هم در ۲۹خرداد ماه سال ۸۸آمدند و نطق قرایی را در نماز جمعه ایراد فرمودند.

وی با بیان اینکه همه کسانی که برخلاف نظر مقام معظم رهبری آن راه را ادامه دادند فتنه گر هستند، افزود: باید دید که دانش آشتیانی بعد از صحبت های مقام معظم رهبری در جریان فتنه بوده است یا خیر؟!

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه در هر دوره ای از انتخابات نمی شود که بخشی از جوانان را از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و رهبری جداکنیم، تصریح کرد: برخی ها دنبال ایجاد فضایی سیاسی هستند که بتوانند خودشان حکومت کنند و از این سفره بهره ببرند.

وی ادامه داد: این افراد همان آدم هایی هستند که طالب جنگ و تحریم می باشند و دلواپسانی هستند که نمی خواهند ایران اسلامی با دنیا ارتباط داشته باشد ما باید هوشیار و عاقل باشیم.

وی در ادامه با تأکید براینکه کشور های منطقه در آتش فتنه داعش در حال سوختن است، تصریح کرد: با تیزهوشی مقام معظم رهبری، مقامات نظامی ما،برادران سپاه و فرزندان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات همه باهم دست به دست هم داده اند و مملکت ما از امنیت بالایی برخوردار است.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با اشاره به این نکته که امیدواریم این آرامش و اقتدار و امنیت همواره پابرجا باشد، اظهار کرد: سایه مقام معظم رهبری هم همیشه برسر امت های اسلامی به ویژه ملت ایران مستدام باشد و این پرچم را به دست صاحب اصلی اش امام زمان(عج) بدهند./کاسپین