رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه جایگاه کواکبیان به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان منتفی است، گفت: بعید می دانم با تعدد کاندیداها در جبهه اصلاحات مواجه شویم

به گزارش ندای گیلان،احمد رمضانپور نرگسی در گفتگو یی با بیان اینکه هر شخصی طبق قانون اگر ویژگی های لازم را داشته باشد می تواند کاندید ریاست جمهوری شود، اظهار کرد: در کشورما احزاب به آن معنا نقشی ندارند و بیشتر کشور به سمت ساختار جبهه ای در حال حرکت است.

وی با بیان اینکه اصولگرایان ساختار جدیدی با نام جبهه مردمی انقلاب اسلامی شکل داده اند، افزود: این جبهه به دنبال معرفی یک کاندیدا برای انتخابات ریاست جمهوری است.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان، تصریح کرد: این اقدام کار بسیار پسندیده ای است که به صورت جبهه ای و با وحدت کارها پیش برود.

رمضانپور نرگسی در ادامه در واکنش به اعلام کاندیداتوری کواکبیان در انتخابات ۹۶، گفت: باید مشخص شود که او به عنوان کاندیدای مستقل وارد عرصه انتخابات می شود یا خیر، چون خارج از حمایت دوجبهه معنا ندارد.

وی با اشاره به اینکه مستقل بودن و خارج از نگاه دوجبهه در انتخابات معنا ندارد، تصریح کرد: اگر به صورت جبهه ای می خواهد وارد شود باید بگویم که جبهه اصلاح طلبان تا الان، برحمایت از روحانی اتفاق نظر دارد.

رییس مجمع اصلاح طلبان گیلان با بیان اینکه جایگاه کواکبیان به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان منتفی است، گفت: بعید می دانم با تعدد کاندیداها در جبهه اصلاحات مواجه شویم زیرا ما یک بار تجربه تلخی در سال ۸۴ و ۸۸ داشتیم که تجربه خوبی نبود.

وی در خاتمه اظهار کرد: ما تجربه جدیدی در سال ۹۲ و ۹۴ در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی داریم که اگر براساس وحدت کار کنیم پیروز خواهیم بود.

کاسپین