مدیرکل کمیته امداد گیلان از اجرای طرح «افطاری ساده» در استان خبر داد و گفت: مردم نوعدوست گیلان در ماه رمضان سال گذشته حدود ۳۷ میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کردند.

به گزارش ندای گیلان از رشت،عباس اهرابی در گفتگویی با اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: توجه به مستمندان و افراد کمتر برخوردار یکی از فضیلت‌های ماه رمضان است که بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی از پخت و توزیع غذای گرم بین مستمندان و افراد کم برخوردار گیلانی خبر داد و افزود: گیلانی‌ها به نوع دوستی و خیرخواهی معروف بوده و در راستای کمک به افراد کم درآمد و محروم، پیش قدم هستند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از اجرای طرح توزیع افطاری ساده بین مددجویان این نهاد حمایتی خبر داد و اضافه کرد: ترویج سنّت اطعام و تأمین بسته‌های غذایی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند به کمک مردم گیلان از اهداف اجرای این طرح است.

اهرابی ادامه داد: مردم نوع دوست گیلان برای مشارکت در این کار خداپسندانه می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۱۳ *۸۸۷۷*، شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی پرداخت کنند.

وی به تشریح برخی برنامه‌های امداد گیلان در ماه مبارک رمضان پرداخت و افزود: طرح اطعام، افطاری ساده، توزیع سبد کالا و جذب حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین، و دریافت کفاره و زکات فطریه بخشی از برنامه‌های امداد گیلان در این ماه است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از مشارکت بیش از ۳۷ میلیارد تومانی مردم خیر گیلان در ماه رمضان سال گذشته خبر داد و بیان کرد: علاقمندان به حمایت مالی از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۰۱۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳، تماس با شماره ۰۱۳۳۳۳۶۵۷۱۰، ورود به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها در این امر خیر مشارکت کنند.