فرماندار رودبار گفت: خیران رودباری پانصد و شصت میلیون ریال به خانواده های زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد کمک کردند .

به گزارش ندای گیلان، اسماعیل میرغضنفری در جشن نسیم مهر گفت: خیران و نیکوکاران رودباری پانصد و شصت میلیون ریال به خانواده های زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد کمک کردند.
وی با بیان اینکه انجام کارهای خیر، عام المفعه و خداپسندانه خیران و نیکوکاران رودباری در بخشهای مختلف همیشه وجود داشته است میزان کمک های امسال حمایت از خانواده های زندانیان را حدود دو برابر پارسال ذکر کرد.
فرماندار همچنین گفت: همان طور که وقوع حوادث ناخواسته و غیر قابل پیش بینی است، در زندگی و جامعه بعضا جرائمی پیش می آید که برخی از افراد ناخواسته مرتکب می شوند یا در شرایطی قرار می گیرند که در آن لحظه فارغ از فکر و عقل و منطق دست به کاری می زنند که یک عمر پشیمانی و گرفتاری را موجب می گردد.
وی افزود: خودمان را لحظه ای جای کسانی که به هر دلیلی پشت میله های زندان هستند بگذاریم می بینیم که خانواده های آنان در چه مشکلات و مضایقی به سر می برند.
فرماندار خاطرنشان کرد: افرادی از خانواده های زندانیان که در روزهای ملاقات عمومی یا دیگر روزها بنده را می بینند مسائل و مشکلاتی را مطرح می کنند که بسیار دردآور و ناراحت کننده است.
وی گفت: اگربخواهیم با این همه مشکلاتی که وجود دارد و همه واقف هستید خانواده های زندانیان از آسیب ها در امان باشند و فرصت طلبان و دشمنان آنان را از بیراهه نبرند و به عنوان ابزار آسیب استفاده نکنند به یاریشان کنیم و مرهمی بر زخمهایشان باشیم.
میرغضنفری گفت: تولیدکننده ها، معدن داران، پزشکان، باغداران وسایر اقشار توانمند و نوع دوست شهرستان رودبار جامعه به خانواده های نیازمند کمک می کنند اما شاید خیلی از خانواده های زندانیان که سرپرستشان در حبس هستند برای دریافت کمک و اعلام نیاز خجالت بکشند که کمک های حداقلی هم خوشحالی این خانواده ها را موجب می شود.
فرماندار گفت: همه با هم به استناد قوانین جاری، فرهنگ عالی و آموزه های دینی تلاش کنیم در کنار همدیگر به هر میزان که توانستیم برای بهره مندی خانواده ها مساعدت نمائیم.