بهمن داراب زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان با عیسی فرهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ندای گیلان از رشت،داراب زاده در این نشست با اشاره به روند توسعه ای منطقه آزاد و اتصال قریب الوقوع این منطقه به راه آهن سراسری کشور گفت: شرکت برق منطقه ای گیلان آمادگی لازم جهت توسعه همکاری های فی مابین را دارد و از آن حمایت و استقبال ویژه می کند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به مزیت های قانونی منطقه آزاد انزلی گفت: منطقه آزاد انزلی فرصت بسیار مطلوبی برای سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران داخلی و خارجی از مزیت های قانونی بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در این منطقه برخوردارند.

وی افزود: با توجه به توسعه منطقه آزاد انزلی و رشد و پیشرفت خوب و سریع منطقه، شرکت برق منطقه ای گیلان نگاه و توجه ویژه ای به منطقه آزاد از نظر زیرساخت های برق دارد تا بستر و زیرساخت لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در این منطقه فراهم شود.

داراب زاده اضافه کرد: نمونه بارز آن، افتتاح و بهره برداری از نیروگاه 25 مگاواتی کاسپین در منطقه آزاد انزلی برای تامین برق مصرفی این منطقه بود که کاری بسیار ارزشمند و ستودنی است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: کمک به رشد و توسعه استان و منطقه آزاد انزلی از رسالت های مهم این شرکت است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و از سرمایه گذاران در استان و منطقه آزاد انزلی حمایت ویژه خواهد کرد تا بیش از پیش شاهد رشد و توسعه استان عزیزمان باشیم.

در این نشست فرهادی مدیرعامل سازمان با اشاره به لزوم تامین برق واحدهای تولیدی، به جذب سرمایه گذار در حوزه نیروگاه و تولید برق در منطقه آزاد انزلی اشاره و گفت: نیاز است با توجه به توسعه همه جانبه منطقه آزاد تجاری و صنعتی انزلی، میزان خدمات دهی در حوزه انرژی به ویژه در مجتمع بندری کاسپین و شهرک های صنعتی منطقه افزایش یابد.

در این دیدار که معاونین دو حوزه نیز حضور داشتند، در خصوص پیشنهادات همکاری تبادل نظر شد.