چندیست مطلع شدیم در شهرک ماسوله زندگی مردم فهیم دچار مشکل کمبود آب آشامیدنی سالم گشته اند و با این معضل دست وپنجه نرم می کنند.

نداي گيلان: طی سالهای اخیر با شدت گرفتن خشکسالی و کمبود آب، مشکل آب شرب در برخی از مناطق کشور شدت گرفته است.با اینکه استان گیلان به سرسبزی و پرآبی نسبت به سایر استان ها معروف است اما بازهم مناطقی از استان از جمله برخی روستاها دچار مشکلات عدیده ای در این حوزه هستند.
راه اندازی کمپین مختلف در رابطه با صرفه جویی در مصرف آب و پرداختن برنامه های تلویزیونی همانند خندوانه در راستای همین موضوع صورت گرفته است.
تامین آب شرب روستاها عامل مهمی در تامین سلامت مردم به شمار می رود که با رفع این مشکل می توان در بخش بهداشت و درمان هم صرفه جویی به عمل آورد.
وعده‌های مسئولان در خصوص رفع معضل کمبود آب آشامیدنی شهرک ماسوله که قرار بود با وصل کردن آب چشمه دوله چای به منبع آب این شهر مرتفع شود هنوز محقق نشده است.
سال گذشته مدیر آب و فاضلاب استان گیلان وعده داد تا اواخر فروردین ماه سال‌جاری این مشکل حل شود.به رغم اینکه بیش از ۵ ماه از زمان وعده داده شده می‌گذرد اما هنوز هیچ اقدامی از سوی آب و فاضلاب استان صورت نگرفته است.
این بی‌تفاوتی مسئولان در رفع مشکلات ماسوله و عدم تحقق وعده‌های آنها که بارها تکرار شده علاوه بر اینکه باعث بی‌اعتمادی مردم این شهر به آنها می‌شود، مطمئنا خسارات فراوانی را به صنعت گردشگری این شهر وارد می‌کند.