عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با بیان اینکه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی درحال رسیدگی به شکایات پروژه مسکن مهر است، گفت: کمیسیون درحال رسیدگی به وضعیت پیشرفت پروژه در مناطق مختلف کشور است.

به گزارش ندای گیلان،ولی داداشی در گفت و گویی با اشاره به دستورکار امروز کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه 4 نفر از کسانی که کاندیدای عضویت در هیأت نظارت بر امر انتخابات شوراها بودند از بین کاندیداهای مورد بررسی قرار گرفته شده، تعیین شدند تا به صحن علنی معرفی شوند و در صحن علنی نیز نهایتا از این بین 2 نفر انتخاب خواهند شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در ادامه به دستور کار بعدی کمیسیون اشاره کرد و افزود: در ادامه جلسه گزارش عملکرد وزارت راه و شهرسازی در اجرای طرح مسکن مهر مورد بررسی قرار گرفت که کلیات آن به تصویب کمیسیون رسید.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه با استناد به شکایات واصله به کمیسیون درخصوص نحوه اجرای پروژه مسکن مهر، گزارشی از عملکرد وزارت راه تهیه شد، خاطرنشان کرد: قرار است برای بررسی جزئیات این گزارش جلسات دیگری نیز تشکیل شده تا مشخص شود در مناطق مختلف کشور درصد پیشرفت کارها چطور بوده و ارزیابی از علل کندی کار صورت گیرد.خانه ملت