مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گیلان از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی ساخت کلانتری مسکن مهر رشت خبر داد و گفت: این پروژه ماه آینده تکمیل و به نیروی انتظامی واگذار می‌شود.

ندای گیلان:مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گیلان از پیشرفت فیزیکی 95 درصدی ساخت کلانتری مسکن مهر رشت خبر داد و گفت: این پروژه ماه آینده تکمیل و به نیروی انتظامی واگذار می‌شود.

رضا علی‌نیا در نشست راه و شهرسازی استان با اشاره به ساخت کلانتری مسکن مهر رشت اظهار کرد: کلانتری مسکن مهر رشت با زیربنای 476 متر مربع در زمینی به مساحت دو هزار و 672 متر مربع در دو طبقه در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه کلانتری مذکور 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: تاکنون بالغ بر 7 هزار و 60 میلیون ریال برای احداث آن هزینه شده و برای تکمیل این پروژه به 400 میلیون ریال دیگر نیاز است.

مدیر مسکن و ساختمان راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه کلانتری مسکن مهر رشت پس از تکمیل به نیروی انتظامی تحویل داده می‌شود، خاطرنشان کرد: کلانتری مسکن مهر رشت یک ماه آینده به نیروی انتظامی واگذار می‌شود.

وی احداث کلانتری در سایت مسکن مهر رشت را امری مهم و ضروری خواند و یادآور شد: وجود کلانتری به ارتقای امنیت مسکن مهر رشت برای حدود 60 هزار سکنه که در آینده مستقر می‌شوند، کمک می‌کند.

علی‌نیا با اشاره به اینکه سایت مسکن مهر رشت قابلیت اسکان بیش از 15 هزار خانوار را دارد، تصریح کرد: وجود مکان‌های آموزشی، درمانی، فرهنگی، تجاری و… از ضروریات مسکن مهر رشت است.

وی فاز نخست مسکن مهر رشت را با وسعت 176 هکتار بزرگ‌ترین سایت مسکن مهر شمال کشور خواند و خاطرنشان کرد: سایت مسکن مهر رشت قابلیت گستردگی دارد و وجود کلانتری نیاز ساکنان آن را برآورده می‌کند.