مهندس ابراهیم فرجی گفت:مأمورین گشت مراقبت اداره منابع طبیعی صومعه‌سرا در حین گشت‌زنی از مناطق جنگلی، با 30 اصله درخت به حجم 1.18متر مکعب که توسط قاچاقچیان، قطع و در محلی دپو شده بود، برخورد کردند.

ندای گیلان:مهندس ابراهیم فرجی گفت:مأمورین گشت مراقبت اداره منابع طبیعی صومعه‌سرا در حین گشت‌زنی از مناطق جنگلی، با 30 اصله درخت به حجم 1.18متر مکعب که توسط قاچاقچیان، قطع و در محلی دپو شده بود، برخورد کردند.

وی چوپ‌های کشف شده را از جنس گرده کاتین کوتاه توسکا و افرا در منطقه ضیابر دانست و افزود:مامورین گشت سریعاً نسبت به ضبط و هدایت 2 تن چوپ کشف شده(30اصله درخت) به اداره منابع طبیعی شهرستان صومعه‌سرا اقدام کردند.

فرجی با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شده است، خاطرنشان کرد:درآمد حاصله از چوب‌های کشف شده پس از مزایده عمومی و فروش به حساب خزانه دولت واریز می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری صومعه‌سرا فرهنگسازی حفظ و حراست از منابع طبیعی را از مهمترین اهداف و رسالت این اداره خواند و گفت:توسعه، حفظ و حراست از منابع طبیعی نیازمند همکاری و مشارکت همگان است تا از هرگونه دست اندازی و دست درازی به اراضی ملی و منابع طبیعی از قبیل خرید و فروش، قطع درختان، تخریب و تجاوز به منابع طبیعی جلوگیری شود.