فرمانده انتظامی انزلی از کشف ۵ تن چوب قاچاق توسط مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: متهم ۳۸ ساله دستگیر و تحویل مراجعه قضایی شد.

به گزارش ندای گیلان از بندرانزلی،سرهنگ سید جعفر جوانمردی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی پاسگاه حسن رود بندرانزلی در گشت زنی روزانه خود به یک دستگاه خودروی وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی خودروی وانت مشخص شد بار چوب آن قاچاق بوده و فاقد مجوزهای قانونی است، تصریح کرد: متهم ۳۸ ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه ارزش ۵ تن چوب کشف شده ۴۰۰ میلیون ریال است، ادامه داد: محموله کشف شده تحویل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شد.

وی اضافه کرد: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و مبارزه بی‌امان پلیس با قاچاقچیان به صورت مستمر ادامه دارد.

ناکامی سارقان در سرقت از شرکت خصوصی

 

فرمانده انتظامی انزلی در ادامه به دستگیری سه سارق در هنگام دستبرد به اموال یک شرکت خصوصی در حسن رود اشاره و اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی از سوی مدیر عامل یکی از شرکت‌های خصوصی در بامداد شنبه مبنی بر حضور افراد ناشناس در محوطه شرکت پیگیری موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران نیروی انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ جوانمردی افزود: با حضور مأموران نیروی انتظامی در محل مشخص شد سه نفر از سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس بدون هماهنگی با مسئولان شرکت و شکستن درب ورودی وارد محوطه شده و اقدام به سرقت صفحات آهنی و بارگیری آن به صندوق عقب خودرو کرده اند.

وی ادامه داد: این سه سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.