سید یوسف مرتضوی در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به جلوگیری از ورود و خروج کالای غیر مجاز و برخورد با سودجویان توسط پلیس مرزبانی اظهار کرد: محموله 200 هزار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران مرزبانی در شهرستان مرزی آستارا کشف و ضبط شده است.

ندای گیلان:سید یوسف مرتضوی در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به جلوگیری از ورود و خروج کالای غیر مجاز و برخورد با سودجویان توسط پلیس مرزبانی اظهار کرد: محموله 200 هزار نخ سیگار قاچاق توسط ماموران مرزبانی در شهرستان مرزی آستارا کشف و ضبط شده است.

وی به کسب اطلاعات مبنی بر حمل سیگار قاچاق مذکور توسط فردی با وانت پیکان در آستارا اشاره کرد و افزود: ماموران اطلاعات مرزبانی گیلان موضوع را پیگیری کردند و فرد مذکور به همراه سیگار قاچاق دستگیر شده است.

*توقیف خودروی سواری با جریمه 31 میلیون ریالی در گیلان

فرمانده پلیس راه گیلان نیز در جلسه مذکور گفت: گروه تخلف‌های پاسگاه پلیس راه لوشان حین گشت‌زنی و کنترل تخلف‌ها در محور رودبار ـ منجیل یک دستگاه سواری پراید به دلیل ارتکاب به تخلف را متوقف کردند.

مهیار رستگار به نداشتن مدارک رانندگی راننده خودروی مذکور اشاره کرد و افزود: ماموران برای اطلاع از اصالت و وضعیت تخلف خودرو و نمره منفی راننده، پلاک خودرو را از سامانه تخلفات رانندگی راهور ناجا استعلام کردند و مشخص شد خودرو دارای 95 مورد تخلف رانندگی و 31 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده است.

این مسئول با بیان اینکه خودروی مذکور از خارج استان وارد گیلان شده بود، تصریح کرد: خودرو برای سیر مراحل قانونی و تسویه‌حساب تخلف‌های معوقه توقیف شده است.

*توقیف 339 وسیله نقلیه متخلف در ماسال

فرمانده انتظامی ماسال نیز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی به منظور برخورد با موتورسیکلت‌های مزاحم و خودروهای متخلف در ماسال اظهار کرد: تعداد 155 دستگاه موتورسیکلت و 184 دستگاه خودرو در ماسال توقیف شدند.

وحید اصلانی از کشف 790 حلقه لوح فشرده غیر مجاز در ماسال خبر داد و افزود: پلمب 16 واحد صنفی متخلف، کشف 340 لیتر سوخت قاچاق، دستگیری 53 نفر معتاد پر خطر و کشف 24 فقره سرقت و دستگیری 18 سارق در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از دیگر فعالیت‌های پلیس در ماسال است.

وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس در راستای حفظ آرامش مردم و مبارزه با تخلف‌کنندگان است.