امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان جسد جوانی را که ۵ روز پیش زیر سد سنگر غرق شده بود را کشف کردند.

به گزارش نداید گیلان،سیاوش غلامی، سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان گفت: جسد جوان ۱۸ ساله‌ای که ۵ روز پیش به همراه دوست ۱۴ ساله اش زیر سد سنگر غرق شده بودند، پیدا کردند.

او علت تاخیر در کشف اجساد را وجود شاخه‌های زیاد کانال‌های آبیاری اعلام کرد و افزود: با اعلام کشف یکی از اجساد با کمک اهالی محل، تیم جستجو نجات و غریق با قایق و غواص و تیم واکنش سریع به محل حادثه که ۱۵ کیلومتر از سد سنگر فاصله داشت، جسد این جوان را از رودخانه کیسرای سنگر از آّب بیرون کشیدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان، با بیان اینکه جستجو برای پیدا کردن جسد جوان ۱۴ ساله نیز همچنان ادامه دارد، گفت: تیم‌های جستجو نجات و غریق با قایق و غواص، تیم واکنش سریع و تیم‌های خودرویی و موتورویی برای کشف جسد در منطقه حضور دارند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان از مردم و مسافران خواست از حضور در حاشیه‌های رودخانه سپیدرود و سد سنگر، که با توجه به فصل کشاورزی مملو از آب زراعی است جدا خودداری کنند.

سیاوش غلامی تصریح کرد: مردم در صورت نیاز به هرگونه خدمات امداد و نجات می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز با سامانه ۱۱۲ ندای امداد تماس گرفته و از خدمات رایگان این جمعیت بهره‌مند شوند.