ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل یک دستگاه کامیون حامل 315 کیسه 40 کیلوگرمی به وزن 12 تن و 600 کیلوگرم به ارزش 108 میلیون ریال را توقیف کردند

ندای گیلان:سردار ابراهیم قائدرحمتی ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به اطلاع ماموران پلیس آگاهی از خرید و فروش آرد قاچاق در بخش رحیم‌آباد رودسر اظهار کرد: ماموران موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل یک دستگاه کامیون حامل 315 کیسه 40 کیلوگرمی به وزن 12 تن و 600 کیلوگرم به ارزش 108 میلیون ریال را توقیف کردند.

قائدرحمتی به نداشتن مدارک راننده خودرو نسبت به مجاز بودن آرد توقیفی مذکور اشاره کرد و افزود: راننده کیسه‌های آرد را به قیمت تعاونی و دولتی خریدار کرده و قصد فروش به قیمت آزاد به نانوایی‌های آزادپز داشت که دستگیر شده است.

فرمانده انتظامی گیلان متذکر شد: متهم مذکور پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شده است.

*دستگیری اخلالگر نظم عمومی در رشت

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان نیز در جلسه مذکور به گزارش‌های مردمی مبنی بر شرارت و عربده‌کشی فردی در بخش سنگر شهرستان رشت اشاره کرد و گفت: فرد مذکور آسایش و امنیت را از مردم سلب کرده بود و ماموران عملیات پلیس امنیت عمومی این موضوع را پیگیری کردند.

سید رسول صمدی به فروش مشروبات الکلی توسط فرد اخلالگر نظم عمومی اشاره کرد و افزود: ماموران پلیس با انجام تحقیقات محلی و حکم قضایی فرد مذکور را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل اخلالگر نظام عمومی در بخش سنگر شهرستان رشت مقداری مشروبات الکلی دست‌ساز کشف و ضبط شد و متهم با اعتراف به بزه ارتکابی، اقدام‌های مجرمانه خود را قبول کرد و به مرجع قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان با بیان اینکه متهم مذکور با قرار 100 میلیون ریالی به زندان معرفی شده است، خاطرنشان کرد: دستگیری فرد شرور سبب رضایت مردم منطقه شده است.

وی با قدردانی از مردم در همکاری و اطلاع‌رسانی به‌ موقع به پلیس، یادآور شد: شهروندان اخبار هرگونه ناهنجاری را به پلیس اطلاع دهند./فارس