فرمانده انتظامی آستارا از کشف ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان مرزی خبر داد

فرمانده انتظامی آستارا از کشف ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان مرزی خبر داد.

سرهنگ رحیم مهدی زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسي قلعه آستارا حین انجام ماموریت های محوله مبنی بر کنترل و بازرسی خودروهای عبوری و جلوگیری از ورود کالای قاچاق و غیر مجاز به گیلان و شهرستان آستارا، موفق شدند از یک دستگاه کامیونت ایسوزو که از محور مواصلاتی اردبیل به سمت گیلان در حرکت بود، ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کنند.

وی ادامه داد: این محموله قاچاق با هوشیاری ماموران ایست بازرسی قلعه آستارا شناسایی و در این ارتباط راننده کامیونت به همراه همدستش با تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی آستارا گفت: در ماه های گذشته، چندین باند و محموله قاچاق که با ترفند های ویژه قاچاقچیان در آستانه ورود به استان و شهرستان آستارا بودند، با تلاش شبانه روزی و انجام عملیات های مختلف و هوشیاری ماموران انهدام، کشف و ضبط شدند.

سرهنگ مهدی زاده با بیان اینکه برقراری نظم و امنیت و جلوگیری از ورود کالای قاچاق به شهرستان آستارا و استان همچنان با جدیت و هوشیاری کامل ادامه دارد، اظهار کرد: نیروی انتظامی شهرستان مرزی بندر آستارا در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با وارد کنندگان کالاهای قاچاق و غیر مجاز به شدت با قاچاقچیان مبارزه می کند و کشفیات اخیر نشانه این تلاش ها است.

وی با اشاره به نقش ارتباط مردم با پلیس گفت: ارتباط بیشتر مردم با پلیس نقش بسزایی در ایجاد امنیت دارد و مردم می توانند بروز جرایم و تخلف ها را با پلیس ۱۱۰ و انتقاد ها و پیشنهاد های خود را با  شماره ۱۹۷ در میان بگذارند.