سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۴ هزار و ۸۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان کشف شد.

به گزارش ندای گیلان،سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی لاهیجان گفت: ۴ هزار و ۸۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک در این شهرستان کشف شد.

او افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه توزیع مواد محترقه غیرمجاز در شهرستان لاهیجان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد، اظهار داشت: محل دپوی مواد محترقه که یک باب منزل در شهر لاهیجان بود، مورد شناسایی قرار گرفت.

سرهنگ جانعلی‌پور بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام شده و در بازرسی از این مکان ۴ هزار و ۸۵۳ عدد مواد محترقه غیرمجاز و خطرناک را کشف کردند.

او با اشاره به اینکه متهم ۲۴ ساله این پرونده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، تصریح کرد: طرح برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی، تا پایان سال در دستور کار پلیس لاهیجان قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از شهروندان خواست: هرگونه فعالیت در زمینه خرید و فروش مواد محترقه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند