هیئت کشتی جدید فومن با برنامه ریزی درست در تمامی رده ها ، از نونهالان تا بزرگسالان کشتی گیران را شناسایی کرده و در تمامی مسابقات و بخصوص لیگ استانی شرکت کرده و در بیشتر این مسابقات کشتی گیران فومنی حائز رتبه های برتر شده اند.

به گزارش ندای گیلان از فومن، هیئت کشتی شهرستان فومن به ریاست سیدابراهیم خامسی جوان ترین رئیس هیئت کشتی گیلان  ۶ ماهی است که مشغول به فعالیت میباشد .

پس از به روی کار آمدن وی ، در سال ۹۷ فعالیتهای خوب و بسیار رو به جلوی  زیادی داشته و موفیقت های چشمگیری را در کارنامه خود هم از لحاظ عمرانی در خانه کشتی فومن و هم در فعالیتهای کشتی شهرستان کسب کرده  که بسیار حائز اهمیت میباشد.
یکی از موفقیت های این رییس جوان و هیئت همراهشان ، جمع آوری و استعدادیابی و همچنین آموزش های خوب و مناسب در زمینه حرفه ی کشتی و همچنین آموزش برنامه های دینی و اعتقادی و مذهبی بوده است.
این هیئت جدید با برنامه ریزی درست در تمامی رده ها ، از نونهالان تا بزرگسالان کشتی گیران را شناسایی کرده و در تمامی مسابقات  و بخصوص لیگ استانی شرکت نموده و در بیشتر این مسابقات کشتی گیران فومنی حائز رتبه های برتر شده اند .
آخرین موفقیتی که اخیرا کشتی گیران فومنی کسب کردند، برای اولین بار قهرمانی در جام لیگ کشتی جوانان گیلان بوده که در تاریخ ۱۳ مهرماه ۹۷ به میزبانی  شهر رودسر باحضور تمامی تیم های کشتی استان  برگزار گردید.
 این موفقیت در تاریخ کشتی فومن بینظیر بوده است.
از دیگر موفقیت های این هئیت در ۶ماه فعالیت خود میتوان به قهرمانی در جام رمضان ۹۷ ، نایب قهرمانی در مسابقات کشتی پهلوانی گیلان ، و احراز رتبه های مختلف کشتی گیران فومنی در  رده های مختلف و در انواع مسابقات رسمی سطح استان گیلان و کشور اشاره کرد.